رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که 5 مصدوم حادثه رانندگی در جاده کرج- چالوس با امداد هوایی اورژانس به بیمارستان های کرج انتقال یافتند.
کد خبر: ۵۸۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 28 March 2018

به گزارش تابناک : دکتر مهرداد بابایی اظهار داشت: این حادثه امروز بین 2 دستگاه خودرو سواری سمند و پژو پارس در محدوده جایگاه سوخت نساء واقع در محور کرج -چالوس رخ داد که 8سرنشین آنها مصدوم شدند.
وی ادامه داد: با توجه به ترافیک سفرهای نوروزی برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی از بالگرد امدادی استفاده شد.بابایی خاطر نشان کرد: 5 تن از مصدومان به بیمارستان البرز مستقر در کرج انتقال یافتند.
ای مسئول گفت: سه مصدوم دیگر به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.وی اظهار داشت:دختربچه 9 ساله و 2 زن 34 و 60 ساله و یک پسربچه چهارساله و یک مرد40 ساله توسط بالگرد هوایی به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.بابایی گفت: سه مصدوم این حادثه که سه مرد 28 ، 31 و 33 ساله بودند از خدمات درمانی سرپایی برخوردار شدند.جاده گردشگری کرج- چالوس به مسافت 160 کیلومتر یکی از محور های پرتردد و پرحادثه کشور است .از ابتدای سفرهای نوروزی (24اسفند ماه 96 تا کنون )بیش از 30 نفر در محور کرج-چالوس براثر تصادف دچار مصدومیت شدند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار