مسوول امور مجامع هیأت‌هاي ورزشي استان قم خبر داد
مسوول امور مجامع هیأت‌هاي ورزشي اداره كل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري 15 مجمع انتخاباتي و بررسي عملكرد هیأت‌هاي ورزشي در سال 96 خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمد علی‌مردانی اظهار کرد: سال 1396 برای امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم سال پرکاری بود زیرا هم در بحث برگزاری مجمع انتخابات هیات‌ها و هم در موضوع برگزاری مجمع سالیانه هیأت‌های ورزشی کارهای زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 40 هیأت ورزشی در استان قم فعالیت می‌کنند که هر یک از آنها به مقوله‌های مختلف ورزش اعم از همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی هر دو بخش آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی می‌پردازند و مسوولیت‌های مهمی در حوزه ورزش بر عهده دارند.

مسوول امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: بررسی عملکرد هیات‌ها در تمامی این موضوعات توسط معاونت توسعه امور ورزش اداره کل انجام می‌شود و امور مجامع نیز برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع سالیانه را با همین هدف بر عهده دارد.

وی در ادامه به برگزاری هشت مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیأت‌های ورزشی در سال 1396 اشاره و بیان کرد: هیأت‌های ووشو، پهلوانی و زورخانه‌ای، اسکیت، موتورسواری و اتومبیلرانی، ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، تنیس، شنا، شیرجه و واترپلو همراه با هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی در این سال روسای جدید خود را برای مدت چهار سال تا سال 1400 شناختند.

علی مردانی همچنین از برگزاری هفت مجمع سالیانه هیأت‌های ورزشی در سال 1396 خبر داد و افزود: این مجامع برای بررسی فعالیت‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی هیأت‌های جانبازان و معلولین، پزشکی ورزشی، ورزش‌های رزمی، بوکس، تنیس روی‌میز، بدمینتون و دوچرخه‌سواری برگزار شد.

وی در پایان از برگزاری چند مجمع انتخابات در سال 1397 خبر داد و اظهار کرد: امسال مجمع انتخابات هیأت‌های ورزشی ژیمناستیک، بدن‌سازی و پرورش‌اندام، ورزش‌های رزمی، بیماران خاص و پیوند اعضاء، وزنه‌برداری، والیبال و ورزش‌های همگانی برای تعیین رئیس جدید آنها تا سال 1401 در قم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار