سخنگوی اورژانس 115 قم:
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در قم، آقا حدود 60 ساله جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم،مهدی فراهانی افزود: این حادثه حدود ساعت 11 امروز در کیلومتر 55 آزادراه قم - تهران رخ داد که بر اثر آن یک تن کشته و چهار تن مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: به دلیل شدت جراحت وارد شده به مصدومان، بالگرد اورژانس 115 برای انتقال مصدومان به بیمارستان به پرواز درآمد.

سرهنگ مختار پناهی سرپرست پلیس راه استان قم نیز در گفت و گو با ایرنا، علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان کرد.

از آغاز طرح نوروزی(24 اسفندماه 96) تاکنون بالگرد اورژانس قم 6 پرواز داشته که در مجموع 17 مجروح را همراه با مراقبت های ویژه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کرده است.

تعداد فوتی های سرصحنه در تصادفات و حوادث جاده ای قم از آغاز طرح نوروزی تا صبح امروز، چهار آقا و یک دختر حدود 12ساله بوده است.

اورژانس 115 قم با یک فروند بالگرد، 57 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس،10 دستگاه موتورلانس و 300 نفر نیروی عملیاتی، ستادی و مدیریتی به صورت تمام وقت در طرح امداد نوروزی از 24 اسفند سال 96 تا 15 فروردین سال 97 در خدمت زائران و مسافران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار