تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم (ع) از اعزام 500 نفر از بسیجیان چهارمحال و بختیاری در قالب 10 کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 25 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی اظهار کرد: بسیجیان اعزامی به مدت پنج روز از یادمان شهدای جزیره خارک، نیروگاه اتمی بوشهر و محل جنگ نفتکش‌ ها در خلیج فارس دیدن می‌کنند.
وی افزود: کاروان اعزامی از بسیجیان شهرستانهای اردل، کیار و کوهرنگ عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.
وی آشنایی دانش آموزان با ایثار و شهادت و غیور مردی رزمندگان اسلام و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان را از اهداف برگزاری اردوهای زیارتی بسیجیان به مناطق عملیاتی عنوان کرد.
معاون روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم (ع) از افزایش پنج برابری اعزام راهیان نور این استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در تعطیلات نوروزی امسال یکهزار نفر از اقشار مختلف مردم به سرزمین نور اعزام می شوند.
سال گذشته 14 هزار نفر از مردم چهارمحال وبختیاری در قالب کاروان‌ های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و کارکنان ادارات به مناطق عملیاتی جنوب غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند که امسال این تعداد به 15 هزار نفر افزایش می یابد.
استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار