معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم:
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم گفت: برخورد خودروی سواری با گارد در اتوبان قم کاشان یک فوتی و 1 تن مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۵۸۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 23 March 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی با اشاره به شاخص ترین تصادفات در 24 ساعت گذشته در قم عنوان کرد: حدود ساعت ۰۷:۵۰ صبح امروز در اتوبان قم-کاشان بر اثر برخورد خودروی سواری با گارد یک آقای 45 ساله در دم فوت کرد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم افزود: این تصادف همچنین 1 مجروح بسیار بد حال بر جای گذاشت که مجروح بدحال این تصادف خانمی حدودا ۳۵ ساله بود.

وی تصریح کرد: این مجروح همزمان با عملیات احیا (C.P.R) داخل امبولانس اورژانس توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

فراهانی در تشریح تصادف دیگر در قم اظهار داشت: حدود ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه شب گذشته برخورد دو خودروی سواری دربخش کهک(روستای خوراباد) نیز 9مجروح بر جای گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: در این تصادف 6امبولانس اورژانس۱۱۵ به محل اعزام و پس ازانجام اقدامات اولیه وارائه خدمات درمانی مجروحین این تصادف به بیمارستان نکویی-فرقانی منتقل شدند و سریعا مورد حمایت درمان تکمیلی پرسنل اورژانس بیمارستان فرقانی قرارگرفتند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم بیان کرد: به طور کلی در 24 ساعت گذشته 2 تصادف؛ یک کشته و 10 مجروح در قم گزارش شد که در مجموع 7 امبولانس 115 به محل اعزام گردید.

وی گفت: تعداد فوتیهای حوادث ترافیکی جاده ای ازشروع طرح نوروزی تا صبح امروز 4 نفر شامل 3 نفر آقا و یک دختر می باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار