کد خبر: ۵۸۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ 21 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از جی پلاس، حمید ورناصری، اظهار داشت: تاکنون 10 هزار تن تخم مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور در تهران و استان ها توزیع شده است.
وی با بیان این که بازار محصولات کشاورزی در ایام نوروز با مجموعه اقدامات وزارت جهاد کشاورزی، آرام است، گفت: توزیع تخم مرغ، گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله با قیمت تنظیم بازار شرایط خوبی دارد ضمن آن که گوشت گوسفندی تازه را عمدتا در تهران و استان هایی که با نوسانات به لحاظ کمی مواجه هستند توزیع کرده ایم.
ورناصری افزود: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان برای عمده فروشی ها و 6200 تومان برای مصرف کنندگان، گوشت گوساله منجمد هر کیلوگرم 23 هزار تومان و گوشت گوسفندی تازه مخلوط با قیمت هر کیلوگرم 33 هزار تومان عرضه شده است.
وی اذعان داشت: هر شانه تخم مرغ با قیمت 12 هزار و 600 تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به مصرف کنندگان عرضه می شود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در عین حال تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد را به طور گسترده در بازار عرضه شده است و تولیدکنندگان مرغ نیز توزیع گوشت مرغ گرم را بر عهده دارند.
 

کلمات کلیدی گوشت گوسفندی
ارسال به:
کدخبر: 888617 ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ ۱۷:۲۵:۲۵ منبع: تسنیم
لینک کوتاه

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی: ایمیل یا سایت: نظر شما:






اخبار ویژه

اعلام تاریخ مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی/ زمان آبادی: عقیلی و قربانی شانس بیشتری برای خواندن سرود تیم ملی دارند توضیحات مهم فدراسیون کشتی: یک اسرائیلیِ متولد ایران عضو کمیته المپیک است! پیست اسکی و تله کابین توچال سوء استفاده جنسی در پوشش خیریه! حرف های تند حاتمی کیا علیه صدا و سیما در پخش زنده: شکایتم از این رسانه ملی را به خدا می برم!

اخبار مرتبط

گوشت گوسفند ارزان می شود همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» و ابهامات و شایعات آن گوشت هنوز گران است


محبوب ترین های جماران

پرونده کامل دادگاه حمید بقایی منتشر شد پاسخ آیت الله جنتی به اعتراض یونسی در مورد صلاحیتش چه بود؟ واکنش آیت الله العظمی مکارم شیرازی به شایعات در خصوص حساب بانکی 600 میلیاردی مراسم آخرین پنجشنبه سال در حرم مطهر امام خمینی(س)-1 بازدید سید حسن خمینی از کارگاه هنری "یار و یادگار" در حسینیه جماران


محبوب ترین های جی پلاس

دلیل خودکشی جوان اردبیلی توسط دادستانی بررسی می شود شفر این 3 بازیکن را نمی خواهد رامبد جوان مهمان دورهمی می شود/ عکس معجونی مفید برای پاکسازی بدن تجمع اعتراض آمیز پرسنل ورزشگاه آزادی مقابل وزارت ورزش + تصاویر


موضوعات داغ

استقلال پرسپولیس موسسات مالی و اعتباری وام لیگ برتر هفدهم دربی 86


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار