مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با اشاره به اینکه برای مقابله با شرایط بحرانی آماده هستیم، گفت: اقلام ضروری در پایگاه‌های هلال‌احمر دپو شده است.
کد خبر: ۵۷۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 14 March 2018

به گزارش تابناک : ناصر چرخ‌ساز صبح چهارشنبه در نشست شورای مدیریت بحران استان البرز، از اجرای طرح خدمات‌رسانی نوروزی جمعیت هلال‌احمر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد و اظهار کرد: نیروهای عملیاتی استان البرز در ایام تعطیلات نوروزی در محورهای پرتردد استان البرز در پایگاه‌های ثابت، موقت و سیار حضور دارند و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه جمعیت هلال‌احمر استان البرز برای مقابله با شرایط بحرانی آماده است، گفت: اقلام ضروری در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر دپو شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با اشاره به‌احتمال یک‌طرفه شدن جاده چالوس در تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با استان مازندران انجام‌شده است تا در وقوع حوادث احتمالی بتوانیم مصدومان را به بیمارستان‌های مازندران انتقال دهیم.

وی از هماهنگی با بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان در ترافیک خبر داد  و گفت: هفت پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار هلال‌احمر در ایام نوروز برای خدمات‌رسانی به مردم آماده هستند.

چرخ‌ساز بابیان اینکه چادرهای خیمه نماز در  سطح استان برپاشده است، خاطرنشان کرد: به مسافران نوروزی نقشه استان البرز ارائه می‌شود.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار