به گزارش تابناک قزوین به نقل از ولایت قزوین
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: اولویت‌بندی، هم‌افزایی و پرهیز از نگاه تشریفاتی به حوزه امر به معروف ضروری است.
کد خبر: ۵۷۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 14 March 2018

 

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: اولویت‌بندی، هم‌افزایی و پرهیز از نگاه تشریفاتی به حوزه امر به معروف ضروری است.
به گزارش ولایت، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر جایگاه با عظمتی است و نباید نگاه تشریفاتی به این حوزه داشته باشیم؛ افزود: مسئولان و اعضای اصلی جلسه می‌باید خودشان در جلسات حضور داشته باشند نه معاونانشان؛ چرا که این فریضه بسیار مورد تاکید دین قرار دارد و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد. وی با بیان اینکه امر به معروف تزیینات و تشریفات نیست؛ بلکه جزو ارکان اصلی دین محسوب می‌شود؛ خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) علت اصلی قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر معرفی می‌کنند و می‌باید تلاش کنیم تا در این حوزه مهم به جایگاه حقیقی خود دست پیدا کنیم. امام جمعه قزوین هم‌افزایی و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در حوزه امر به معروف را بسیار ضروری دانست و یادآور شد: یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اثرگذاری کارها را افزایش می‌دهد و فعالیت‌ها را هدفمند می‌کند. عابدینی بر شناسایی و اولویت‌بندی منکرها تأکید کرد و گفت: برای برنامه‌ریزی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند شناسایی و اولویت‌بندی منکرها هستیم؛ زیرا بدون اطلاعات کافی امکان برنامه‌ریزی دقیق وجود ندارد. وی از خدمات آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز تقدیر و اذعان کرد: این عزیزان ایثارگرانه خودشان و آبرویشان را به خطر می‌اندازند تا امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند.

منبع:ولایت قزوین

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار