تیم والیبال بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان در دیدار رفت مرحله نهایی این رقابت ها به سختی و سه بر دو خاتم اردکان را شکست داد.
کد خبر: ۵۷۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 08 March 2018

دیدار رفت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان کشور جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) در خانه والیبال تهران پیگیری شد.

در این مسابقه تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان که با شکست حریفان خود به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال راه یافته بودند، به مصاف یکدیگر رفتند و بانک سرمایه سه بر دو حریف خود را شکست داد تا 50 درصد مسیر قهرمانی را طی کرده باشد.

شاگردان مصطفی کارخانه که عنوان قهرمانی این رقابت ها را در اختیار دارند، در ست های دوم و سوم 26 بر 24 و 27 بر 25 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 15 و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند تا تنها یک برد دیگر تا سومین قهرمانی خود در این رقابت ها فاصله داشته باشند.

این دیدار دو ساعت و 31 دقیقه طول کشید و یک هزار و 600 تماشاگر در خانه والیبال تهران این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز تماشاگر ویژه این دیدار بود.

محمد شاهمیری و محمدرضا کاویانی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که علی جلالی بازیکن شماره 14 خاتم اردکان نیز یک کارت زرد دریافت کرد. امیدوار حاتمی و خلیل یگانه مجد نیز ناظران این مسابقه بودند.

شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزا جانپور و ژیگالدو ترکیب شروع کننده تیم بانک سرمایه در این مسابقه بودند.

در آنسوی میدان نیز عباسعلی میرحسینی سرمربی خاتم اردکان در ابتدای مسابقه از حسین امیری، محمد رضی پور، جواد حسین آبادی، اکبر ولایی، محمدحسن صنوبر و محمدطاهر وادی به عنوان ترکیب شروع کننده استفاده کرد.

این مسابقه سومین دیدار دو تیم بانک سرمایه و خاتم اردکان در لیگ برتر سال 96 بود که بانکی ها در هر سه مسابقه فاتح میدان شدند.

دیدار دور برگشت فینال لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 23 اسفندماه در اردکان برگزار می شود و اگر نیاز به مسابقه سوم باشد، دو تیم روز یکشنبه 27 اسفندماه در خانه والیبال تهران بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار