فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به اهمیت برگزاری و حضور پرشور جوانان در اردوهای راهیان نور،‌گفت: امسال آمادگی اعزام 40 هزار زائر یزدی به اردوی راهیان نور جنوب در استان یزد ایجادشده است.
کد خبر: ۵۷۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 07 March 2018

سردار«فتح الله جمیری» در نشست خبری که با موضوع اردوهای راهیان نور استان برگزار شده با بیان این که امسال آمادگی اعزام 35 تا 40 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم  به مناطق جنگی جنوب کشور هستنیم، اظهار کرد: ثبت‌نام اعزام برای اردوهای راهیان نور از مهر ماه امسال آغاز و نیمه فروردین ماه 97 ادامه دارد.

وی افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و همچنین بیان رودروی خاطرات هشت سال دفاع مقدس،‌از جمله اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که تمام دانش آموزان این دوره اردوهای راهیان نور برای بار اول به مناطق جنوبی کشور اعزام می‌شوند، گفت:‌ در بحث دانشجویی اولویت اعزام با دانشجویان سال اولی است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به این‌که بیش از 50 درصد زئران امسال اردوهای راهیان نور یزد سال اولی هستند، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مجموع امسال نزدیک به 20 هزار نفر از استان یزد توسط سپاه الغدیر با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه به این مناطق اعزام شده و یا می‌شوند.

جمیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت‌های اردگاه راهیان نور شهید عاصی زاده در منطق جنگی،‌ خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با استاندار یزد،‌برنامه اردوی راهیان نور مدیران کل استان در دستور کار سپاه الغدیر قرار گرفته است.

وی در پایان با بیان این‌که اعزام دو هزار دانشجو نیز در این مناطق از بهمن ماه آغاز شده است، گفت: دانش آموزان اکثریت و نزدیک به 12 هزار نفر از آمار کل را به خود اختصاص می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار