مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای مازندران گفت: متاسفانه برخی مدیران دانشگاه های استان، راهیان نور را جزو اولویت برنامه های فرهنگی نمی دانند و اقدامی تاکنون انجام نداده اند.
کد خبر: ۵۷۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 07 March 2018

به گزارش تابناک : شهرام نوری ظهر چهارشنبه در نشست برنامه ریزی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور یکی از حلقه های وصل و پل ارتباطی نسل اول با نسل های بعدی انقلاب است افزود: در برنامه های راهیان نور ارزش ها و آرمان های والای الهی که توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به جهانیان اثبات شد به نسل های بعدی انقلاب منتقل می شود.
وی اظهار داشت: دانشجویان یکی از اقشار پیشتاز و پیشرو در انتقال فرهنگ های ناب ایمانی در چند دهه مبارزات سیاسی قبل از انقلاب و میراث دار آن پس از انقلاب هستند و نقش ویژه ای در حفظ، تببین و تشریح آرمان های الهی و انقلابی کشور برای نسل های بعد دارند.
وی از عدم همکاری برخی از دانشگاه ها در اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شنیده شده برخی از دانشگاه ها در اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب همکاری خوبی ندارند و راهیان نور را جزو اولویت برنامه های خود نمی دانند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه دانشجویان برخی دانشگاه ها بارها اعلام کرده اند که علاقه مند به حضور در اردوی راهیان نور دانشجویی هستند، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مدیران دانشگاه های استان، راهیان نور را جزو اولویت برنامه های فرهنگی خود نمی دانند و تاکنون نیز اقدامی انجام نداده اند.
شهرام نوری از اعزام هزار و 100 دانشجوی دانشگاه های مازندران به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 30 دستگاه اتوبوس از دانشجویان زائر راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس واقع در جنوب و جنوب شرق کشور اعزام شده اند.

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار