تابناک چهارمحال وبختیاری- ورزشکاران دانشگاه شهرکرد در مسابقات دانشگاه‌هاي منطقه شش ورزش كشور افتخار آفریدند.
کد خبر: ۵۷۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 07 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، ورزشکاران دانشگاه شهرکرد در ادامه مسابقات ورزشی دانشگاه‌هاي منطقه شش ورزش کشور انتخابی المپياد ورزشي دانشجويان، چندین مقام قهرمانی کسب کردند.
در مسابقات دووميداني پسران که با حضور شش تيم دانشگاه شهركرد، اصفهان، كاشان، يزد، صنعتي اصفهان و اردكان  در 17 رشته  در یزد برگزار شد، فرشيد سهرابي در 5000 متر مقام اول و در 1500 متر  مقام دوم، رضا بوگري در 10000 متر مقام دوم و در 5000 متر مقام سوم، سجاد سعيدي در 400 متر با مانع مقام سوم، ساسان صادقي در پرتاب نيزه مقام سوم، در 400 متر تیمی دانشگاه شهرکرد مقام سوم را کسب کرد.
درمسابقات كشتي که با حضور شش تيم  دانشگاه شهركرد، اصفهان،كاشان، يزد، صنعتي اصفهان و هنر اصفهان در دو بخش آزاد و فرنگي در اصفهان برگزار شد، در کشتی آزاد وزن 74کیلوگرم حميد غلامي  مقام اول،  محمد شكرالهي در وزن 125 کیلوگرم مقام اول، ميثم زماني در وزن 65 کیلوگرم مقام دوم، خسرو سليمي در وزن 61 کیلوگرم مقام سوم و در کشتی فرنگی اميرحسين جعفريان دروزن 63 کیلوگرم مقام اول را کسب کردند.
همچنین در مسابقات كاراته پسران که با حضور پنج تيم دانشگاه شهركرد، اصفهان،كاشان، يزد، صنعتي اصفهان در دو بخش كاتا و كميته در اصفهان برگزار شد، نويد خسروي مقام دوم كميته و امير شكوه مقام سوم كاتا را کسب کردند.   
در مسابقات تكواندو دختران نیز که با حضور شش تيم دانشگاه شهركرد، اصفهان،كاشان، يزد، صنعتي اصفهان و هنر اصفهان در کاشان برگزار شد در وزن 67- فرزانه احمدي مقام سوم را کسب کرد.  
لازم به ذکر است، مسابقات دور انتخابی چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در 10 منطقه برگزار می‌شود و تیم‌ها و نفرات برتر به المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز در تیرماه سال ۱۳۹۷ اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار