مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ایلام در مراسم آغاز برنامه استقبال از بهار گفت: این طرح با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آستانه فرا رسیدن فصل بهار از یازدهم اسفند به مدت یک هفته در سراسر کشور به منظور پاکیزگی و طراوت بخشیدن به طبیعت، حفظ نظافت شهرها و همچنین استقبال از میهمانان و مسافرانی نوروزی انجام می شود.
کد خبر: ۵۷۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 06 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  این طرح در راستای فرهنگ سازی در زمینه حفظ محیط زیست با حضور کارکنان ادارات و اعضای سمن های محیط زیستی و در جهت پاکسازی تفرجگاه های طبیعی و مکان های حضور گردشگران در استان اجرا شد.


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ایلام در مراسم آغاز برنامه استقبال از بهار گفت: این طرح با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آستانه فرا رسیدن فصل بهار از یازدهم اسفند به مدت یک هفته در سراسر کشور به منظور پاکیزگی و طراوت بخشیدن به طبیعت، حفظ نظافت شهرها و همچنین استقبال از میهمانان و مسافرانی که در ایام نوروز استان ایلام را برای سفر انتخاب می کنند طی برنامه زمان بندی شده انجام می شود.

"مازیار سلیمان نژاد" در ادامه بر لزوم ایجاد سیمای آراسته و زیبا از طبیعت استان و شهرها برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: در این راستا، طی برنامه ریزی انجام شده تفرجگاه ها و اماکن گردشگری از زباله و نخاله ها پاکسازی می شوند.

وی با بیان اینکه حفظ محیط زیست، وظیفه ای شرعی و ملی است خاطر نشان کرد: مشارکت عمومی و احساس مسئولیت نسبت به محیط زیست در استان ایلام در بین مردم و مسئولین در سطح مطلوبی قرار دارد.

گفتنی است در این برنامه بخشی از مناطق تفرجگاهی و طبیعی از وجود زباله ها پاکسازی شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار