معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 230 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه طلب داریم که امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، بیمه‌ها بخشی از این مطالبات را پرداخت کرده تا بتوانیم بدهکاری خود به پزشکان، پرستاران، پرسنل و همچنین شرکت‌ها را پرداخت کنیم.
کد خبر: ۵۷۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی اصغر اکرمی با اشاره به مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از سازمان‌های بیمه گر گفت: بخشی از این مطالبات درمانی است که تا بهمن ماه امسال این مطالبات به رقم 220 میلیارد تومان رسیده است.

وی بیان داشت: همچنین در حدود 150 میلیارد تومان نیز ما بدهکار هستیم که شامل مطالبات پزشکان، پرستاران، پرسنل، شرکت‌های تأمین دارو و غذا و... می‌شود که امیدواریم بیمه‌ها با پرداخت مطالبات خود ما را یاری کنند.

اکرمی بیان داشت: تمام پیگیری‌های لازم انجام شده و جلسات را نیز برگزار کرده‌ایم و امیدواریم با توجه به روزهای پایانی سال، بخشی از این مطالبات به ما پرداخت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت: بخش دیگری از مطالبات ما مربوط به بیمه‌های تجاری و حوادث ترافیکی است که در این زمینه نیز 10 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم.

وی بیان داشت: بیمه‌های تجاری زمانی که افراد را بیمه شخص ثالت می‌کنند، باید بلافاصله 10 درصد از هزینه بیمه را به حساب وزارت بهداشت واریز کنند که متاسفانه این اتفاق رقم نمی‌خورد و امروزه شاهد طلب 800 میلیاردی وزارت بهداشت از این بیمه‌های تجاری هستیم.

اکرمی تاکید کرد: تقاضا داریم که این بخش از مطالبات ما که عمده آن نیز برای دو بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی و شهید بهشتی است پرداخت شده و ما نیز از آن طریق بدهکاری خود را پرداخت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار