مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم گفت: از آغاز تیر ماه امسال هر هفته 66 سورتی پرواز از قشم به مقصد تهران، شیراز، اصفهان و امارات متحده عربی انجام می شود که این میزان پرواز بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۵۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 04 July 2015
 به گزارش تابناک - جزیره، ابراهیم زارعی افزود: شرکت های قشم ایر با 28 و ماهان با 24 سورتی پرواز، جایگاه های اول و دوم ارایه خدمات پروازی در مسیر های یاد شده را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: شرکت ایران ایر با هشت سورتی و تابان و آسمان هر کدام با شش سورتی از دیگر شرکت های فعال در حوزه پروازی مسیرهای قشم به تهران، شیراز، اصفهان هستند.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم با بیان اینکه پرواز از این فرودگاه به مقصد امارات متحده عربی دوشنبه ها با یک پرواز قشم ایر انجام می شود، افزود: در مابقی روزهای هفته دو پرواز توسط شرکت های هواپیمایی قشم ایر و ماهان به مقصد یادشده صورت می گیرد.

به گفته وی، سفر به جزیره قشم از طریق فرودگاه مهرآباد تهران در روزهای شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه با دو پرواز، دوشنبه ها با یک پرواز و روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه ها نیز با سه پرواز رفت و برگشت انجام می شود.

زارعی اظهار کرد: مسافران جزیره قشم از طریق فرودگاه اصفهان روزهای یکشنبه و چهارشنبه و مسافران مسیر شیراز به قشم نیز روزهای سه شنبه و جمعه می توانند در این مسیر تردد داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
فرودگاه قشم بعد از فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه بندرعباس و قشم یکی از پرتردد ترین فرودگاههای کشور است.
امیدوارم که این فرودگاه بتونه نقش بین المللی پیدا کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار