مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: انتقال فرهنگ ابتکار عمل و خلاقیت در جامعه باعث پیشرفت کار و تلاش جوانان می‌شود و باید به این نکته توجه کنیم که آموزش نقش بسزایی در رشد اقتصاد کشور دارد.
کد خبر: ۵۷۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 27 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ‌الله فاضلی با تأکید بر اینکه کلید حل اشتغال پایدار، تقویت مهارت‌آموزی برای قشر جوان است، اظهار کرد: طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی یکی از شیوه‌های حرفه‌آموزی است که مهارت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای مطابق با استانداردهای آموزشی از مربی به کارآموز در فرآیند تولید محصول و ارائه خدمت منتقل می‌شود.
وی با بیان اینکه اشتغال مولد و پایدار در استمرار و تثبیت فرصت‌های اشتغال در مشاغل خرد و خانگی در جامعه مؤثر است، گفت: باید برای توسعه از ظرفیت‌های آموزشی در محیط کارگاهی استفاده کنیم و در این راستا الگوهای آموزشی تدوین شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم آشنایی نیروی کار با محیط کار، کسب تجربه و آماده‌سازی برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، افزود: انتقال فرهنگ ابتکار عمل و خلاقیت در جامعه باعث پیشرفت کار و تلاش جوانان می‌شود و باید به این نکته توجه کنیم که آموزش نقش بسزایی در رشد اقتصاد کشور دارد.
فاضلی ادامه داد: آموزش می‌تواند موجب معرفی سرمایه‌گذاری در منابع انسانی باشد و همچنین زمینه‌های ارتقای دانش و مهارت‌های موردنیاز بازار کار و اشتغال در زمینه‌های مختلف را فراهم کند.
وی در پایان گفت: باید از ظرفیت‌های مراکز فنی و حرفه‌ای در راستای مهارت‌آموزی و ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار