مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از رفع کدورت آب در منابع آبی تمام شهرهای کرمانشاه که به دلیل شدت بارندگی دچار کدورت شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 25 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا تخت شاهی ، گفت: بارندگی‌های هفته گذشته و طغیان سراب‌ها و چشمه‌ها باعث شد منبع تامین آب تعدادی از شهرهای استان از جمله جوانرود، کرند و ریجاب دچار کدورت شود.

وی ادامه داد: در شهر جوانرود چشمه "کاوات" به دلیل طغیان شدید و گل آلودگی از مدار خارج و از منابع جایگزین برای تامین آب شهروندان استفاده شد.

به گفته این مسئول، اکنون با کاهش بارندگی‌ها طغیان این چشمه فروکش کرده و کدورت آن برطرف شده و چشمه کاوات دوباره وارد مدار بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از رفع کدروت منابع تامین آب کرند و ریجاب هم خبر داد و یادآوری کرد: در این مناطق آب در شبکه بود، اما به دلیل کدورت بالا فقط برای شست و شو و مصارف غیرشرب استفاده می‌شد.

تخت شاهی خاطرنشان کرد: کدورت منابع آب در برخی شهرها مقطعی و به دلیل شدت بارندگی است که این مشکل در گذشته برای برخی از شهرهای دیگر از جمله گیلانغرب هم وجود داشت، اما اکنون تصفیه‌خانه‌ای برای این شهر در نظر گرفته شده و دیگر با مشکل کدورت آب مواجه نیست.

وی یادآوری کرد: اکنون علاوه بر گیلانغرب، در تمامی شهرهای زلزله زده استان آب سالم و بدون هیچگونه کدورت در اختیار شهروندان است و اگر هم زمانی نیاز به تامین آب باشد، این کار از طریق توزیع آب بسته بندی و یا آبرسانی سیار با تانکر انجام خواهد شد.

 

 

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
م

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار