سرپرست مجتمع فرهنگي نور قم مطرح كرد
سرپرست مجتمع فرهنگي نور قم گفت: مجتمع نور با دارا بودن امكانات مناسب در طول ايام سال رويدادهاي فرهنگي را ميزباني مي‌كند.
کد خبر: ۵۶۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 17 February 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مجتمع نور اظهار کرد: این مجموعه با داشتن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری میزبان رویدادهای متنوع فرهنگی از سراسر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: وجود حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران قم را به ملجأ و پناهگاهی برای پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تبدیل کرده که سبب شده زائران بسیاری از سراسر ایران و بلاد اسلامی به قم سفر کنند.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور قم با اشاره به اهمیت برگزاری اردو در رشد نوجوانان و جوانان گفت: برگزاری اردوها در زمینه آشنایی با وظایف و مسؤولیت‌های شخصی، مذهبی، اجتماعی و جامع‌پذیری و آموختن راه و رسم زندگی مستقل و اعتماد به نفس و ساده‌زیستی مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی نور در ایام سال پذیرای دانش‌آموزان، دانشجویان، اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد، کارکنان ادارات و هیأت‌های مذهبی، سازمان‌ها، دارالقرآن‌ها و ... است.

اکبری‌نیا عنوان کرد: امکاناتی مانند نمازخانه، زائر سرا، ساختمان آموزشی، تالار هنر، ‌استخر، کتابخانه و سالن مطالعه و مهد کودک در این مجتمع وجود دارد.

وی یادآور شد: دانشگاه‌ها، مراکز دارالقرآن و سایر ارگان‌های فرهنگی برنامه‌ها و اردوهای خود را در این مجموعه برگزار می‌کنند که از جمله این اردوها می‌توان به اردوی فرهنگی مدیران فرهنگی سازمان تبلیغات، اردوی روحانیون مستقر سازمان تبلیغات، مسابقات ورزشی اداره‌کل تربیت بدنی استان‌های مختلف، گردهمایی آموزشی تبلیغی روحانیون مستقر استان اصفهان و همایش راهکارهای علمی پیشبرد اهداف مهدویت با محوریت تربیت مهدی یاوران اشاره کرد.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور قم با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی در مجتمع نور گفت: این مسابقات با حضور بیش از 4 هزار و 500 نفر از سراسر کشور و 505 نفر از اتباع غیر ایرانی از 16 کشور جهان در این مجموعه برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار