مرحله حذفی لیگ برتر والیبال؛
تیم شهرداری تبریز در جدالی سنگین و طولانی موفق به شکست سه بر دو کاله مازندران در آمل شد تا به عنوان چهارمین تیم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سال 96 معرفی شود.
کد خبر: ۵۶۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 14 February 2018

دور برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان و آمل پیگیری ‌شد.

به گزارش تابناک تبریز، تیم شهرداری تبریز در یکصد و چهلمین مسابقه لیگ برتر سال جاری میهمان کاله مازندران بود و سه بر دو میزبان خود را شکست داد تا با حذف یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 20 مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 13 مغلوب شهرداری تبریز شدند.

شاگردان عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز که در دیدار دور رفت مرحله نخست پلی آف نیز کاله مازندران را در سالن شهید اقدمی تبریز سه بر یک شکست داده بودند، با کسب دومین برد خود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سال 96 راه یافتند تا حریف خاتم اردکان شگفتی ساز مرحله نخست پلی آف شوند.

حمید راهجردیان و احمد سرمست داوران اول و دوم این مسابقه بودند. احمد بندری و اسماعیل صباغ نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داروان، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

این مسابقه دو ساعت و 40 دقیقه طول کشید، دو هزار تماشاگر داشت و حمزه زرینی بازیکن شماره هفت شهرداری تبریز از داور نخست مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

ولی علیپور، شاهین مظلوم، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی و رضا صفایی ترکیب تیم کاله در آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر سال 96 بود. شهرداری تبریز نیز این مسابقه را با ترکیب مصطفی شریفات، امیر حسینی، حسام بخششی، حمزه زرینی، میکائیل تاجر و آرش کشاورزی شروع کرد.

بدین ترتیب مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران با صعود تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، خاتم اردکان و شهرداری تبریز به پایان رسید و مرحله نیمه نهایی این رقابت ها از چهارشنبه دوم اسفندماه آغاز می شود.

در مرحله نیمه نهایی تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر می روند و تیم شهرداری تبریز نیز با خاتم اردکان روبرو خواهد شد. تیم های برنده این مرحله که به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود، به دیدار نهایی لیگ برتر راه می یابند و تیم های بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار