تیم والیبال خاتم اردکان تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران به یک برد با حضور تماشاگران خود در برابر سایپا تهران نیاز دارد .
کد خبر: ۵۶۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 14 February 2018

تيم خاتم اردكان از سری مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران جام شهید «محسن حججی» عصر فردا در بازي برگشت مرحله پلي آف میزبان تیم مدعی و پرمهره سایپا خواهد رفت . 

نماينده واليبال استان يزد كه در بازی رفت كه در سالن خانه واليبال تهران برگزار شد، با شكست حريف شگفتي‌ساز شده بود، برای تکمیل شگفتی خود به یک بازی حساب شده در اردکان نیاز دارد . 

برای خلق شگفتی همه چیز دست به دست هم داده تا تنها نماینده استان در اين رقابت‌ها از ساعت ۱۵ فردا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه در سالن ورزشی آیت الله خاتمی (ره) اردکان در برابر ديدگان طرفدارانش به مصاف حريف پرمهره م قدر خود برود تا شايد برای اولین بار در تاریخ والیبال یزد، نماینده‌ای از کویر ایران نيز در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور یابد.

البته سایپا نيز كه سابقه طولانی در لیگ برتر والیبال دارد، شکست دور رفت را یک حادثه پیش‌بینی نشده می‌داند و قطعاً با تمام توان به مصاف میزبان مي‌آيد تا با برد در اين بازي، نتيجه را به بازي سوم بكشاند.

در ديگر بازي‌هاي دور برگشت پیکان تهران با شهرداری ورامین، هاوش گنبد با بانک سرمایه و کاله مازندران با شهرداری تبریز ديدار خواهند كرد تا تكليف چهار تيم نيمه نهايي اين رقابت‌ها مشخص شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار