مدیر گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت:بارش ها به صورت پراکنده و خفیف از عصر امروز آغاز می شود ولی اوج بارندگی ها از عصر روز سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه است.
کد خبر: ۵۶۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 12 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی میهن پرست اظهار کرد: بارش ها به صورت پراکنده و خفیف از عصر امروز آغاز می شود ولی اوج بارندگی ها از عصر روز سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه است.

وی افزود: بخش عمده شدت بارش های این سیستم جوی بیشتر در مناطق شرق و شمال است و میزان ریزش نزولات جوی در نقاط گرمسیر، غرب و جنوب استان چندان چشمگیر نیست.

میهن پرست آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها، وزش باد شدید، احتمال بروز پدیده گرد و غبار در نوار مرزی استان ایلام را از دیگر پدیده های جوی استان در طی روزهای آینده اعلام کرد.

وی همچنین از ورود یک سیستم بارشی دیگر به استان در اواخر روز جمعه خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه بارشی تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد و بر اساس مطالعه نقشه های جوی از مقدار ریزش مطلوبی برخودار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به میزان بارش هایی که این 2 سامانه باران زا دارند می توان امیدوار بود که تا حدود زیادی کاستی و کمبودهای نزولات جوی در بهمن ماه جبران شود.

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار