رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی چهارمحال و بختیاری گفت:همایش خودروهای کلاسیک در پیست کارتینگ شهرکرد در تاریخ 20 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 05 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- قهرمان آماره اظهار کرد: همایش خودروهای کلاسیک در پیست کارتینگ شهرکرد در تاریخ 20 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
وی افزود:  همایش و نمایشگاه خودروهای کلاسیک، کف‌خواب، تیونینگ و سیستم صوتی در پیست کارتینگ شهرکرد برگزار می‌شود.
 رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورود خودروها به این همایش تنها با کارت عضویت است که جهت هماهنگی نیز می‌توانند با شماره تلفن 09135901303 تماس حاصل کنند.
آماره بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا یک بعد از ظهر برای بازدید از این خودروها در محل پیست کارتینگ شهرکرد حضور یابند که حضور برای عموم نیز آزاد است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم غبارروبی گلزار شهدا در روز 19 بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های هیأت در دهه فجر است.
 رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سایر برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: برگزاری رژه موتوری و خودروهای مربوط به هیأت در شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، کیار، بروجن، فارسان، برگزاری مسابقات شتاب انتخابی شهرستان بروجن 6 بهمن‌ماه، برگزاری مسابقات اسلالوم قهرمانی چهارمحال و بختیاری در تاریخ 13 بهمن‌ماه و برگزاری رژه خودروهای دودیفرانسیل از فرودگاه تا شهر هم‌زمان با 12 بهمن‌ماه از جمله برنامه‌های هیأت در این ایام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار