تیم واليبال خاتم اردكان علي‌رغم شکست مقابل هاوش گنبد در آخرین دیدار دور مقدماتی راهي مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال شد .
کد خبر: ۵۶۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 05 February 2018

نماينده واليبال استان در هفته پاياني دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» عصر ديروز در سالن المپك گنبد به مصاف تیم هاوش اين شهر رفت ولي در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 15 تن به شكست داد تا هاوش نيز براي مرحله پلي آف صاحب سهميه شود.

مرتضی اکرمی، احسان زحمتی و خلیل یگانه مجد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند .

بدين ترتيب خاتم اردكان از مجموع 22 بازي با 11 برد و 11 شكست، 30 امتيازي و در رده هفتم جدول رده‌بندي باقي ماند تا در زمره هشت تيم رقابت‌هاي پلي‌آف بازي كند.

در پایان این مرحله از رقابت‌ها علاوه بر خاتم اردكان و هاوش گنبد، تیم‌های بانک سرمایه، سایپا تهران، شهرداری تبریز، شهرداری ورامین، پیکان تهران، کاله مازندران نيز با كسب رتبه‌هاي اول تا ششم حضور دارند.

دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر مردان روز چهارشنبه هفته جاری 18 بهمن ماه با چهار دیدار پیگیری می‌شود که براساس برنامه آن بانک سرمایه با هاوش گنبد، سایپا تهران با خاتم اردکان، شهرداری تبریز با کاله مازندران و شهرداری ورامین با پیکان تهران بازي مي‌كند.

گفتنی است، بر اساس جدول پایان دور مقدماتی تیم‌های ساری 21 (پنج برد و 20 امتیاز) و رعد پدافند کاشان (3 برد و 11 امتیاز) با قرار گرفتن در رتبه های یازدهم و دوازدهم جدول به لیگ دسته یک سال 97 سقوط کردند . 

همچنین تیم های شمس (8 برد و 21 امتیاز) و شهرداری ارومیه (7 برد و 23 امتیاز) با قرار گرفتن در رتبه های نهم و دهم به کار خود در لیگ برتر مردان سال 96 پایان دادند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار