کد خبر: ۵۶۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 01 February 2018

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از نشست ویژه بررسی موضوع آبرسانی به نخلستان‌های استان خوزستان و مشکلات تالاب شادگان منتشر کرد. وی در این نشست مطرح کرد: اینکه گفته می‌شود این مشکل قابل حل نبوده، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست؛ اگر مسئولان نتوانند مشکلات کشور را حل کنند، پس چه کسی درمقابل مردم و مشکلات آنها پاسخگو است؟!
دولت مجری قوانین است و اگر این پیگیری حل مشکلات تالاب شادگان و آبرسانی به نخلستان‌های این منطقه انجام نشود؛ برای دولت درآینده مشکلاتی ایجاد خواهد شد
نباید دولت با برخی اقدامات، نارضایتی را میان مردم افزایش دهد، این مسائل به دولت مربوط است و مجلس تنها می‌تواند درتصویب بودجه مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهد
زنده کردن تالاب شادگان و نخلستان های درمعرض نابودی شادگان کار سختی است، دولت باید به این مشکلات به صورت اورژانسی رسیدگی کند
زندگی مردم در شادگان درمعرض تهدید قرارداشته و باید مشکلات را به طور ویژه مورد بررسی قرار داد، پیشنهاد می شود که تخصیص اعتبارات با اولویت صورت گیرد.
 بنده مشکلات شهرستان شادگان و استان خوزستان را از نزدیک مشاهده کردم، مشکلات بسیاری برای مردم منطقه‌ای وجود دارد که نفت و گاز، 75 درصد سرمایه کشور از ظرفیت این استان ایجاد می‌شود. متاسفانه مشکلات تا جایی پیش رفته که مردم برای توسعه بدهکار شدند، آب منتقل نمی‌شود، مردم به دلیل اخذ وام دچار مشکل شدند، تا دیروز فرد بیکاربود اما بدهی نداشت، اما امروز هم بیکار و دارای بدهی است.
گفتنی است کا این نشست ویژه - بعد از سفر هفته‌ی پیش دکتر پزشکیان به استان خوزستان - روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن با حضور #مسعود _پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مجید ناصری‌نژاد عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان، معاونان وزرای جهادکشاورزی، نیرو، معاونان رییس سازمان محیط زیست و رییس سازمان برنامه و بودجه در محل هیات رییسه مجلس برگزار شد.

 

 

وی همچنین ویدیویی ازحضورش در برنامه زنده‌ی «آی ایشیغیندا» که از شبکه جهانی سحر پخش شد، به اشتراک گذاشت.

پزشکیان در این برنامه گقت:من خودم را فرزند آذربایجان می‌دانم.
- من خودم را مسئول می‌دانم و برخود وظیفه می‌دانم که هر آنچه از دستم برمی‌آید برای مردم آذربایجان انجام دهم و تلاش می‌کنم تا هر آنچه لایق مردم این منطقه است، به آن برسند.
- برای سربلندی این منطقه تلاش خواهم کرد؛ و این بدان معنا نیست که دیگران سربلند نباشند بلکه معتقدم اگر تبریز، اصفهان، خوزستان و سایر شهرهای کشور، هر یک با تکیه بر تاریخ و هویت خود، پیش بیفتند، شاهد شکوفایی و اعتلای کشورمان خواهیم بود.

 

 

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ویدیوهایی از دیدارش با احمد قربان اف سفیر ترکمنستان در تهران و نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی روابط دیپلماتیک ایران و ترکمنستان منتشر کرد.

وی در نشست با سفیر ترکمنستان با اشاره به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو ملت گفت:همواره روابطی خوب و مثبت میان دوکشور برقرار بوده است که پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش مناسبات سیاسی،اقتصادی و فرهنگی فیمابین میباشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود:توسعه ارتباطات پارلمانی نقش مهمی در تحکیم و تقویت مراودات میان دو کشور ایفا می کند.

بروجردی با تأکید برضرورت همکاری های امنیتی میان دوکشور تصریح کرد: پدیده شوم تروریسم خطری برای همه کشورهای منطقه و جهان است که برای مبارزه با گروه های افراطی نیاز به تبادل اطلاعات و همکاری های امنیتی فیمابین وجود دارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکمنستان افزود:اجرایی شدن هرچه سریعتر پروژه های مشترک و حل موانع موجود در موضوع پروژه خط لوله انتقال گاز می تواند به ارتقای سطح مناسبات اقتصادی و تجاری منجر شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان بر تبادل هیأت عالیرتبه سیاسی و پارلمانی و تبادل کمیسیون های تخصصی مجالس ایران و ترکمنستان تأکید کرد.

سفیر ترکمنستان:تداوم گفتگو جهت حل فنی مسائل مربوط به پروژه های گاز بین ایران و ترکمنستان ضرورت دارد

براساس این گزارش؛در ادامه این دیدار احمد قربان اُف سفیر ترکمنستان در تهران با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات میانترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران گفت: ظرفیت های بسیاری در دو کشور برای توسعه ارتباطات ساسی و اقتصادی میان دوکشور وجو دارد که باید با برنامه ریزی مناسب در راستای منافع دو ملت بهره برد.

سفیر ترکمنستان در پایان بر ضرورت تداوم گفتگو و مذاکره جهت حل فنی مسائل مربوط به پروژههای گاز توسط کارشناسان دو کشور تاکید کرد.

 

 

 

بروجردی همچنین آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

 

 

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،از پروژه های درحال ساخت اندیمشک نوشت: 

-سالن اجتماعات و خوابگاه مقبره شهدای گمنام

-مساجد کوی بهداری و کوی رسالت(خیابان ارغوان ۴)

-مساجد کوی امیر و کوی رسالت(جنب مسکن مهر)

-خانه عالم های "شهر حسینیه" و روستاهای "قلعه مختار" و "ده ایجی" بخش مرکزی

-مساجد روستاهای "بالارود شمالی" و "پیروالی" بخش الوار گرمسیری

 

 

پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری،شمیرانات، پردیس و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی، از دیدارش با وزیر نفت نوشت. وی در این دیدار مطرح کرد: وزارت نفت با دارا بودن سهم ٧٧ درصدی زنان تحصیلکرده شاغل دارای نقش قابل توجهی در حوزه زنان و خانواده است، اما در کنار این باید ابراز نگرانی کرد نسبت به رشد منفی استخدام زنان در این وزارتخانه در ده سال گذشته است که یکی از پیشنهادات می تواند برداشتن محدودیت های جذب برای زنان در استخدام های آینده باشد. پیشنهاد می کنم وزارت نفت که همواره پیشگام در حوزه توجه به برقراری عدالت جنسیتی و البته اهمیت مسایل خانواده کارکنان خود بوده است به تهیه پیوست خانواده برای برنامه سال بعد خود باشد و این الگوی سایر دستگاهها قرار گیرد.

 

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى، در توضیح تصویر زیر نوشت: صفر ایرانپاک متولد مسجد سلیمان از بازیکنان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ایران بود. او در ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ در سن ۶۲ سالگی بر اثر ابتلاء به سرطان ریه در استکهلم سوئد درگذشت پیکرش در قبرستان بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شود.
وی چندین سال متوالی اقای گل لیگ دسته یک ایران شد.
روحش شاد یادش گرامی

 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود با انتقاد از عدم افزایش حقوق بیش از 5 میلیون تومان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در لایحه بودجه سال 97، گفت: کاهش فاصله طبقاتی باید با افزایش حقوق دیگر اقشار جامعه صورت بگیرد نه آنکه حقوق نخبگان و متخصصین جامعه که سال‌ها دود چراغ خورده و مدرک دکترا را گرفته و در جایگاه هیئت علمی دانشگاه‌ها نشسته‌اند را کاهش دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تصمیم موجب دلسردی جامعه علمی و افزایش خروج آن‌ها از کشور خواهد شد، افزود: قرار دادن اعضای هیات علمی در کنار برخی مقامات از قبیل مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برخی موسسات نیز عمل ناصوابی است، چراکه موفقیت‌های کشور در هر عرصه‌ای را مدیون دانشگاهیان و جامعه معلمی هستیم به همین دلیل نمی‌توان چنین تصمیمی را از پذیرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه این تبصره باید در صحن علنی اصلاح شود، از تلاش برای اصلاح و تغییر آن در صحن طی رایزنی با نمایندگان خبر داد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال97 با تاکید بر اینکه در صورت تصویب این تبصره در لایحه بودجه سال آینده، گروه وسیعی از اعضای هیات علمی برجسته و با تجربه کشور با مرتبه استادی یا دانشیاری تقاضای بازنشستگی خود را اعلام خواهند کرد، اضافه کرد: مجموعه علمی کشور به یکباره با ضربه سنگین و جبران ناپذیری مواجه خواهد شد.

 

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و تلفیق در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رویداد ۲۴ درباره دلایل رد کلیات لایحه بودجه 97 گفت: دلیل عدم رای به کلیات لایحه بودجه 97 مشخص نیست و شخصا در این باره قانع نشدم.

وی در این خصوص اضافه کرد: در صورتی که زمان ارائه لایحه توسط دولت چنین نتیجه‎گیری می‎شد، قابل قبول‎تر بود ولی وقتی کمیسیون تلفیق با توجه به نظر نمایندگان مجلس، چکش کاری‎های لازم را انجام داده بود و کلیات آن در کمیسیون به تصویب رسید، متوجه مخالفت نشدم.

این عضوکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در رابطه با مباحث مطرح شده از سوی مخالفان اظهار داشت: بحث‎های مخالفان به پیش از ایجاد تغییرات در کمیسیون تلفیق ربط پیدا می‎کرد و ارتباطی به پس از کارهای این کمیسیون نداشت. بر این تصور هستم که در نتیجه این کار زمانی از کشور گرفته شد.

جعفرزاده دراین باره که در مدت تعیین شده لایحه بودجه چه تغییراتی در کمیسیون تلفیق می‎کند، گفت: سه هفته اعضای کمیسیون تلفیق روی لایحه بودجه کار کردند، الان مشخص نیست که چه اتفاق خاصی قرار است در 72 ساعت روی دهد که در این سه هفته نداده است. در این مدت حداقل روزی 10 تا 12 ساعت 40 یا 50 نفر بر روی لایحه بودجه کار کارشناسی انجام دادند.

این عضو کمیسیون تلفیق در ادامه یادآور شد: ضرورتی بر رد کلیات لایحه بودجه 97 وجود نداشت و از اظهار نظر مخالفان اصلا قانع نیستم. امیدوارم در این 72 ساعت با تغییرات جزئی به صحن بازگردد، البته سخنگو کمیسیون هم از لایحه به خوبی دفاع نکرد. 
وی در این باره که رد کلیات لایحه بودجه سیاسی بود، تصریح کرد: احساس می‎کنم این یک کار روانی بود و نمی‎توان دلیل محتوایی به آن نسبت داد، بنابراین باید آن را بیشتر سیاسی دانست. اگر اوایل اغتشاشات و ناآرامی‎ها این اقدام صورت می‌گرفت، حرکت خوبی بود زیرا پیامی را به مردم می‌رساند ولی زمانی که تلفیق براساس مطالب مردم کار خود را انجام داد، رد کلایت بودجه فاقد توجیه بود.

این عضو برنامه و بودجه و محاسبات درباره پیام مسئله فوق به مردم و رئیس‎جمهور نیز افزود: تمام پیام‎ها در تلفیق دیده شد و بر همان اساس با افزایش نرخ حامل‎های انرژی مخالفت صورت گرفت، هدفمند کردن یارانه‎ها طبق قانون به دولت واگذار و اوراق مشارکت معادل سال 96 شد. به این معنا که تغییرات اساسی صورت گرفت و ضرورت پیچیده‎ای وجود نداشت.

 

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «اعتمادآنلاین» درخصوص دستور مقام معظم رهبری برای خروج نظامی‌ها از فعالیت‌های اقتصادی گفت: احتمال دارد در مقاطعی حسب برخی ضرورت‌ها، تصمیم‌هایی اتخاذ شود اما این نباید به یک رویه برای برخی نهادها و ارگان ها تبدیل شود. 
عضو فراکسیون مستقلین مجلس ادامه داد: طبیعتا در مقطعی هستیم که تهدیدات دشمن تهدیدات بسیار زیادی است و از طرف دیگر واحدهای نظامی و انتظامی امنیتی ما همه فکر و ذکرشان باید مشغول حفظ و حراست از کشور در ارکان مختلف باشد. 
جعفرزاده با بیان این موضوع که اگر واقعیت امر را بگویم همین اتفاقات اخیر بیانگر این بود که یک خلأ امنیتی در کشور اتفاق افتاده، تاکید کرد: این خلأ حتما نشأت گرفته از دل مشغولی های دیگر است. 
او در ادامه با اشاره به این مبحث که هر بخش و نهادی باید به کار و وظیفه خود مشغول باشد بیان کرد: البته این موضوع صرفا مخصوص نیروهای نظامی نیست شما ببینید که وزارت آموزش و پرورش چه کار به کار پالایشگاه دارد، تامین اجتماعی چه کار به کار نفتکش دارد؟! این نشان می دهد که این بخش ها از اهداف اصلی که برای آنها متصور بوده اند، فاصله گرفته اند و باید به سرمنزل اولیه خود بازگردند. 
جعفرزاده با بیان این موضوع که مباحثی مطرح می شود مانند اینکه فعالیت هایی که انجام می شود عام المنفعه است، گفت: نمی توان با لفظ عام‌المنفعه کماکان در فعالیت‌های اقتصادی حضور داشت. فکر می کنم برای اینگونه فعالیت ها باید از مقام معظم رهبری مجوز جداگانه ای دریافت شود.

این نماینده مجلس با تاکید براین موضوع که اعتقاد دارم نباید در فرمایش مقام معظم رهبری تفسیری اتفاق بیفتد، بیان کرد: اگر شبهه‌ای هم وجود دارد باید از خود ایشان استعلام شود. اما فرمان مقام معظم رهبری مطلق بوده است؛ خروج از بنگاه‌داری و کار اقتصادی.

عضو فراکسیون مستقلین در پاسخ به این سوال که برخی مطرح می کنند که فعالیت های عمرانی با فعالیت اقتصادی متفاوت است و برخی پروژه های عمرانی در توان بخش خصوصی نیست، بیان کرد: هر جایی که سود، ضرر و سودهی به دنبال آن باشد، طبیعتا بنگاه اقتصادی تعریف می شود و باید از آن مطابق فرمایش رهبری پرهیز کنیم. 
این نماینده مجلس تاکید کرد: آن چیزی که ما از فرمایش ایشان متوجه می شویم این است، اما اگر چیزی که آقایان متوجه می شوند برخلاف این است باید از رهبری استعلام کنند. 

 

 

وی همچنین پستی در خصوص حمایت از باشگاه های سپید رود و داماش به اشتراک گذاشت.

 

نماینده رشت درمجلس در پست هایی دیگر تصاویری از دیدارش با نوبخت معاون رئیس جمهور و ویدیویی از مصاحبه اش با برنامه گفتگوی ویژه خبری منتشر کرد.

 

 

 

جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب،شاهیندژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، از برگزاری جلسه پیگیری امورات مربوط به شهرداری میاندوآب با حضور اعضای شورای شهر میاندوآب در کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس خبر داد.

 

 

محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد، تیکمه داش و حومه در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به این سوال که واکنش مجلس به تخلف 16 هزار میلیارد تومانی شرکت گاز بر اساس گزارش منتشر شده از سوی دیوان محاسبات چه خواهد بود، ابراز داشت: تخلفی در این زمینه صورت نگرفته ولی اگر هم اتفاق افتاده باشد بعد از بررسی‌های لازم و تائید صحت ادعا، باید با متخلفان برخورد قاطعی کرد تا به سزای اعمال خود برسند و پول‌ها به محل اصلی خود بازگردانده شوند. وی عنوان کرد: چنانچه ادعای دیوان محاسبات اثبات شود حتما موجب استیضاح وزیر نفت خواهد شد تا برای دیگران نیز درس عبرتی باشد، بنده از قوه قضائیه می‌خواهم به اینگونه موضوعات رسیدگی کند و با مسببان این مسائل به صورت جدی برخورد شود. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا جزئیات تخلفات برای نمایندگان مجلس شرح داده شده است، متذکر شد: اگر جزئیات یک تخلف مشخص باشد، اصولا همان ابتدا جلوی فساد گرفته و به مسببان فرصتی داده نمی‌شود تا اینگونه تخلفات را انجام دهند، به همین دلیل فعلا جزئیات تخلف صورت گرفته مشخص نیست. وی عدم وجود شفاف سازی در تمامی امورات از جمله خرید، فروش و ... را علت افزایش تخلفات و اختلاس‌ها دانست و اذعان کرد: هر اندازه که شفاف سازی زیاد باشد، تخلفات کاهش پیدا خواهند کرد. نماینده مردم بستان آباد در پایان اظهار داشت: همه مسائل و کارها باید به صورت الکترونیکی باشند زیرا در این صورت میزان فساد کاهش خواهد یافت، در لایحه‌ی بودجه ی 97 در نظر گرفته‌ایم که برخی از موارد را به صورت الکترونیکی پیش ببریم از جمله کارت سلامت و اشتغال که اگر این‌ها مصوب شوند اتفاق های خوبی خواهد افتاد.

 

 

وی در پستی دیگر  از ضعف خدمات رسانی تاکسی ها و حمل و نقل عمومی پایتخت به شهروندان در روزهای برفی و بارانی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شهروندان تهرانی نه تنها در روزهای اخیر بلکه در اغلب روزهای برفی و بارانی علاوه بر یخ زدگی خیابان ها، با معضل کمبود تاکسی و اتوبوس در سطح شهر مواجه هستند به گونه ای در این روزها تعداد تاکسی ها در خطوط کمتر از سایر روزها بوده و اغلب رانندگان بیشتر دنبال مسافر دربستی هستند. نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه نارضایتی شهروندان از کیفیت خدمات حمل ونقل عمومی در روزهای برفی و بارانی افزایش می یابد، تصریح کرد: در حالی که در روزهای اخیر مردم ساعت ها منتظر تاکسی بودند برخی رانندگان در منزل در حال استراحت و برخی دیگر نیز به دنبال خالی کردن جیب مردم بودند. نماینده مردم بستان آباد در مجلس دهم، با بیان اینکه مردم پایتخت در روزهای برفی اخیر به دلیل کمبود حمل ونقل عمومی ساعت ها در خیابان ها ماندند، افزود: به دلیل ضعف خدمات رسانی تاکسی ها در این روزها مردم مجبور به استفاده از آژانس های حمل ونقل و تاکسی های اینترنتی شدند که برخی از آنها کرایه سرسام آوری از مسافران طلب کرده و برخی نیز با نبود و کمبود ماشین روبرو بودند. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم تشدید نظارت سازمان تاکسیرانی و همچنین شهرداری بر فعالیت تاکسی ها و اتوبوس ها در روزهای برفی و بارانی گفت: وظیفه حمل و نقل عمومی خدمات رسانی به مردم در هر شرایطی است بنابراین می طلبد با رانندگان خاطی به صورت جدی و قاطع برخورد شود تا حق رانندگانی که در تمامی طول شبانه روز فداکارانه به شهروندان خدمات رسانی می کنند تضییع نشود.

 

 

وحدتی همچنین از بازدیدش از  نمایشگاه مربوط به تالابهای کشور در مجلس  خبر داد.

 

محمّد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای ملارد ،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، متن نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد: یاد و خاطره فجرآفرینان انقلاب اسلامی و شهدای بهمن سال 57 را گرامی می دارم.

وی افزود: در این برهه از زمان که هر روز کشور عزیزمان مواجه با یک بحران، توطئه، حمله سیاسی و تروریستی دشمنان خود است و همچنین برای دفاع از تمامیت ارضی ایران و حفظ امنیت و آسایش مردم همه نیازمند همدلی، همزبانی و همراهی و مهرورزی به یکدیگر هستیم.

محمودی شاه نشین تصریح کرد: دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و مجلس نیز باید تمام توان و برنامه اش را برای حل مشکلات مردم از جمله بیکاری، مبارزه با بی عدالتی در توزیع منابع و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری به کار گیرد و باید دست کسانی را که به اموال عمومی دراز شده قطع کند. 
تحزب گرایی می تواند کشور را از آفت تفکر سلیقه ای افراد و دولت ها نجات دهد

وی ادامه داد: تحزب گرایی می تواند این کشور را از آفت تفکر سلیقه ای افراد و دولت ها نجات دهد، مطمئن باشیم که جماعت به ذلالت و گمراهی نمی رود و دست خدا همیشه با جماعت است، باید به روزی برسیم که برنامه ریزان و سیاستگذاران این کشور در مقابل ملت پاسخگو باشند و همه در مقابل تصمیمات صحیح و ناصحیح خود پاسخگوی مردم باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: متاسفانه در حال حاضر استفاده از ابزارهای انگیزشی و برنامه و اراده ای برای تشخیص کارآمدی از ناکارآمدها نیست و ما باید از قانون مدارها در مقابل متخلفین حمایت کنیم.

وی افزود: تشویق و پاداش برای کسانی که مسئولیت پذیرند و تنبیه برای کسانی که در انجام وظیفه کوتاهی می کنند باید لحاظ شود، مگر می شود بین دوغ و دوشاب فرق گذاشت. 
فرماندارانی که نان شهرستان را می خورند و در شمال تهران زندگی می کنند کجا بودند​.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در این سه روز که استان تهران بارندگی داشت با ناتوانی هایی روبه رو شدیم که جای تاسف دارد، بنده ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی شخص استاندار تهران از آقای مقیمی گله مندم که راهداری کجاست، فرماندارانی که نان شهرستان را می خورند و در شمال تهران زندگی می کنند کجا بودند، مردم اندیشه و شهریار برای یک مسیر 5 کیلومتری 7 ساعت در اتومبیل محبوس شدند و خبری از آنان که باید باشند نبود.

وی ادامه داد: چرا هیچ ابزار تنبیهی وجود ندارد، چه کسی باید کارگران شریف شهرداری ها را که با دست خالی به کمک مردم رفته اند تشویق کنند و مدیرانی که حتی جواب تلفن نماینده را نمی دهند تنبیه کنند؟

 

 

محمودی شاه نشین در پست هایی دیگر تصاویری از جلسه رسمی شورای شهر ملارد، دیدار با رئیس دادگاه عمومی بخش صفادشت، پاسخ کتبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پیگیری های پیرامون خدمات نوین ، پوشش دهی و رفع مشکلات آنتن و تصاویری از دیدارهای مردمی اخیرش به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

 

 

على اصغر یوسف نژاد نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى، ویدیویی از گفتگویش با شبکه خبر در خصوص آخرین تصمیمات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ به اشتراک گذاشت.

 

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود تصویری از جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان و استاندار گیلان با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور منتشر کرد.

 

 عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، تصویری از دیدارش با استاندار اصفهان منتشر نمود.

 

 

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با انتشار پست زیر عنوان کرد: ایرادات مدنظر نمایندگان در کلیات بودجه ۹۷ همچنان باقی است.

 

 

وی همچنین ویدیویی از دیدارش با مردم و مسوولین روستای سن سن کاشان منتشر کرد.

 

 

همایون هاشمی عضوکمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی اش خبرداد: طرح عرضه و استعمال قلیان در قهوه خانه ها با یک فوریت در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

 

 

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با انتشار پست زیر مطرح کرد: ریشه فساد در موسسات مالی باید خشک شود.

 

 

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی، در صفحه مجازی خود مطرح کرد: "این بار مدرک تحصیلی رییس جمهور متاسفانه چندیست که از سوی برخی عناصر و محافل که کارنامه ی مواضع و عملکرد آنان از سوی اکثریت قاطع مردم ایران مردود اعلام گردیده ‌ با رویگردانی مکرر جامعه مواجه شده اند، جریانی سازمان یافته، ناعادلانه و عوام فریبانه علیه شخص رئیس جمهور شکل گرفته است. هربار که رئیس جمهور در راستای وظایف قانونی خویش و برای دفاع از مصالح نظام و حفظ شأن آن درسطح جهان اقدام می‌کند امواجی مسموم از کانون های مرموز علیه دکتر روحانی به جریان می افتد. آخرین نمونه این جریان مشکوک، واکنش افتراگونه و بی ادبانه برخی عناصر که همواره هنری به جز مساله آفرینی برای نظام و غوغاسالاری در کشور نداشته اند نسبت به اعتبار مدرک تحصیلی رئیس جمهور است. بی تردید چهره و مواضع اصولی رئیس جمهور برای مردم ایران شناخته شده تر از آن است که نیازی به معرفی باشد. اکثریت مردم ایران می دانند که مواضع دکتر روحانی صرفا در دفاع از کیان نظام و برای مبرا ساختن چهره نورانی اسلام از برخی مواضع متحجرانه و شیوه های قرون وسطایی بوده است.
مردم حق طلب ایران نیز رمز برخی مواضع غیر اصولی، نامه پراکنی های جسورانه و زیر سوال بردن رئیس جمهور را می دانند.
خوشبختانه نادرستی و محکومیت دیدگاه مخالفین رئیس جمهور، به گونه ای فراگیر و در حد اجماع از سوی مراجع و شخصیت های علمی، دینی، سیاسی، کمیسیون آموزش عالی مجلس و افکار عمومی مورد تاکید قرار گرفته است. ظاهراً دام گستری ها و بهانه جویی های اشخاص جریان خاص پایانی ندارد و الویت های جامعه کماکان فراموش گشته و بی اعتنایی به مطالبات واقعی ملت در دستور کار برخی گروه ها قرار دارد."

 

 

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی، در توضیح تصویر زیر نوشت: 

"ابلاغیه شهیدمهدی باکری به فرماندهان:

۱. بعد از همه نیروها غذا بگیرید،دقیقا هم نوع آنها
۲.در داشتن وسایل چادر،مواد غذایی، پوشاک و . فرقی با بقیه نداشته باشید بلکه کمتر از بقیه!

الله الله به این فرهنگ اسلام حقیقی، والله ازاول قرار انقلاب همین بود که مسئولین ما مجری این ابلاغیه هاباشند نه مشغول سبقت گرفتن در مال اندوزی،چپاول،دست اندازی به بیت المال،تجملات،تشریفات،اشرافیگری،تبعیض و بی عدالتی و ویژه خواری باشند.
به کجا میرویم؟"

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار