پس از نشست امروز در استانداری اصفهان؛
فرماندار گلپایگان برکنار شد.
کد خبر: ۵۵۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 31 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ رفتار زشت و قلدرمابانه فرماندار گلپایگان در برخورد با یکی از خبرنگاران موجب برکناری وی شد

محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اعلام این خبر گفت: در نشستی که امروز به منظور بررسی و تحلیل رفتار فرماندار گلپایگان با خبرنگار برگزار شد، حسین فراست از سمت فرمانداری این شهر برکنار شد. وی از شهریور سال 93 در این سمت منصوب شده بود.

به گزارش الف،‌ دیروز (سه شنبه)‌ حسین فراست فرماندار، گلپایگان طی بازدید از کارخانه بازیافت این شهرستان رفتار زشت و زننده ای در برخورد با یک خبرنگار داشت.

همانطور که در ویدیو منتشر شده از رفتار وی آمده است فرماندار گلپایگان با فریاد به خبرنگار ی که مشغول تصویر از این بازدید است می گوید: "از من عکس بگیری آن قدر میزنمت و از اینجا میندازمت بیرون".

به گزارش الف،‌ پس از انتشار این ویدیو و واکنش گسترده و منفی کاربران شبکه های اجتماعی علیه این اقدام فرماندار گلپایگان، قائدیها، مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به برخورد ناشایست فراست با خبرنگار یک هفته نامه محلی گفت: استاندار اصفهان بلافاصله پس از شنیدن این خبر با نکوهش این رفتار ناشایست، خواستار پیگیری موضوع شدند.

استاندار اصفهان هم در فضای مجازی منتشر کرده است ؛«وظیفه خود می‌دانم بخاطر برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با این خبرنگار، پوزش بطلبم».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار