معاون عمرانی استانداری قزوین اعلام کرد:
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: در بخش واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی توانستیم رتبه اول کشوری را کسب کنیم، پروژه‌های ورزشی، فرهنگی، عمرانی در شهرهای مختلف را به بخش خصوصی واگذار کردیم.
کد خبر: ۵۵۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 29 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، علی فرخ‌زاد در نشست خبری استاندار قزوین، تصریح کرد: در پروژه‌های دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته رویکرد توسعه اقتصادی در مناطق روستایی پررنگ‌تر دیده‌شده است.

وی افزود: در پروژه‌های دهه فجر از سال 92 تاکنون برای پروژه‌های روستایی اعتبار 10 میلیارد تومان بوده است درحالی‌که امسال اعتبار در نظر گرفته‌شده 104 میلیارد تومان بوده است که ازنظر تعداد و ارزش مشهود است.

معاون عمرانی استانداری قزوین تأکید کرد: این پروژه دهیاری‌های ما در بحث عمرانی است، رویکرد دولت توسعه مناطق روستایی در زیرساخت‌ها، در بحث سرمایه‌گذاری و اشتغال داشته باشیم، دو بسته بانکی حدود 400 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات برای اشتغال در نظر گرفته‌شده است.

وی اظهار کرد: تاپایان سال نیز حدود 60 میلیارد تومان اعتبارات در بخش گردشگری، صنعت برای ایجاد اشتغال با تسهیلات کم‌بهره در اختیار روستاییان قرارگرفته است.

فرخ‌زاد بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون قزوین ازنظر گرانی رتبه اول تا چهارم بوده است که در چند سال اخیر کاهش‌یافته است به رتبه دوازدهم تنزل پیداکرده است، این امر باعث رکود مسکن در استان قزوین شده است.

وی با اشاره به واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی یادآور شد: در این بخش توانستیم رتبه اول کشوری را کسب کنیم، پروژه‌های ورزشی در شهرهای مختلف را به بخش خصوصی واگذار کردیم، پروژه‌های فرهنگی و عمرانی نیز واگذار کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار