عضو شورای شهر تهران‌ گفت: طرحی که اخیراً از سوی شورای عالی ترافیک تهران تصویب شد با آنچه که ما دنبال می‌کردیم‌،متفاوت است.
کد خبر: ۵۵۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 24 January 2018

به گزارش تابناک : محمد علیخانی‌ عضو شورای شهر تهران‌ با اشاره به مفاد مصوبه‌شورای عالی ترافیک‌ تهران در خصوص ضوابط ورود به محدوده‌ طرح ترافیک‌ گفت: طرحی که ما دنبال آن بودیم و مورد نظر شورا بود با آنچه که توسط شورای عالی ترافیک‌ تهران تصویب شده، متفاوت است.

 رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک‌ شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورای ترافیک اعتقاد داشتند که فعلاً طرح جدید در محدوده کوچکتر که همان محدوده‌ طرح‌ ترافیک است‌ اعمال بشود تا اشکالات آن مشخص شده و برطرف شود، گفت: این طرح به تازگی آماده شده که اگر قرار باشد‌ به صورت‌ کامل اجرا شود‌ ممکن است‌ اشکالاتی به وجود آورد، بنابراین‌ باید مرحله‌ به مرحله‌ جلو برود‌.

 رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک‌ شورای شهر تهران در ادامه به حادثه‌ آتش‌سوزی در شهرداری منطقه 12 پرداخت و گفت: این موارد سازماندهی‌ شده نیستند‌ و بیشتر افرادی هستند که از طریق شبکه‌های مختلف تحریک می‌شوند و دست به این اقدامات می‌زنند.

 علیخانی به بیان اینکه برخورد با‌ ناامنی‌‌هایی که سازماندهی‌ شده نیست‌ سخت‌تر است‌، بیان کرد: این که هر از گاهی‌ چند نفر به صورت متفرقه‌ پیدا می‌شوند و جایی را آتش می‌زنند معمولاً قابل شناسایی‌ و دستگیری‌ هستند چون بیشتر اماکن‌ دارای دوربین‌ است‌ و معمولاً بعد از اینگونه‌ اقدامات پیدا می‌شوند.

علیخانی‌ در خصوص زمینه‌های برخی از آتش‌سوزی‌ها که اخیراً صورت می‌گیرد، گفت: در این موارد از احساسات‌ جوانان استفاده می‌کنند و اغلب‌ افرادی که دست به این اقدامات می‌زنند افراد جوان هستند که از طریق‌ رسانه‌های ارتباطی‌ تحریک‌ می‌شوند و بدون توجه به عواقب کارشان دست به چنین حرکاتی می‌زنند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار