در این جشنواره آثاری از هنرمندان استان های تهران، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، اصفهان و یزد به مدت چهار روز در شهرهای اردکان، مهریز و یزد اجرا می شود.
کد خبر: ۵۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 06 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: سومین جشنواره تئاتر فجر استانی با عنوان جشن گفت و گوی تئاتر ایران با ارایه آثاری از هنرمندان استان های تهران، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، اصفهان و یزد به مدت چهار روز در شهرهای اردکان، مهریز و یزد آغاز شد.
دهقان هراتی افزود: در این جشنواره نمایش های رسم عاشقی آب ها، پینوکیو، ابوبکر محمدی و فاطمه محمدی، بادبان و دریا را باد برده است و گل در سرسرای فرهنگ اردکان، مجتمع فرهنگی مهریز و تالار هنر یزد اجرا می شود.
وی گفت: این جشنواره در 2 یخش استانی و بین المللی برگزار می شود که نمایش زری سلطان از یزد به جشنواره بین المللی راه یافته است.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بخش بین المللی جشنواره تئاتر فجر هشتم بهمن 1396 در تالار حافظ تهران برگزار می شود.
دهقان گفت: اکنون 30 گروه نمایشی در استان یزد در سامانه استقرار گروه های نمایشی کشور به ثبت رسیده که از این تعداد، 20 گروه در شهر یزد و ما بقی در شهرستان ها فعالیت هنری دارند.

 

 

خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار