مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای بانوان در ورزش استان، گفت: تمام تلاش ما این است که در برخی شهرستان‌ها بتوانیم در ادارات و هیات‌های ورزشی از بانوان در جایگاه مدیریتی استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۴۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 31 December 2017

افشین حیدری در نشست با مسوولان ورزش بانوان استان و نواب رییسان شهرستان‌ها در اتاق فکر ورزرش بانوان خوزستان که امروز (یکشنبه) در محل این اداره‌کل، اظهارکرد: خوشحالم که این فرصت به وجود آمد تا در جمع خادمین واقعی ورزش در شهرستان‌ها حضور پیدا کنم. تمام تلاشم این است که در برخی موضوعات و مسائل بتوانم از جایگاه بانوان در ورزش استان به صورت ویژه حمایت کنم.

وی خطاب به مسوولان ورزش بانوان استان و نواب رییسان شهرستان‌ها، گفت: جایگاه و شان شما در ورزش استان کاملا روشن است و حرمت شما در شهرستان‌ها، حرمت ما است. تمام سعی‌مان این است که از تمام مسوولان ورزش بانوان به صورت ویژه حمایت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: به عنوان گام نخست نیز درصدد هستیم که برای مسوولان ورزش بانوان در شهرستان‌ها، ابلاغ مشاور مدیرکل در ورزش شهرستان‌ها صادر کنیم. نگاه ما به ورزش بانوان ویژه و جدی است.

وی تاکید کرد: این‌چنین نشست‌هایی باید تداوم داشته باشد، چرا که در این جلسات، راهکارها، نظرات و پیشنهادات بسیار خوبی برای حل مشکلات ورزش بانوان در شهرستان‌ها مطرح می‌شود.

حیدری خاطر نشان کرد: برای حمایت از ورزش بانوان شهرستان‌ها، به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها ابلاغ خواهیم کرد که حتما باید سهم ورزش بانوان از محل اعتبار برگشتی شهرستان‌ها مشخص شود. ما این موضوع را به صورت جدی رصد می‌کنیم و اگر این اتفاق نیفتاد، با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای بانوان در ورزش استان، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که در برخی شهرستان‌ها در ادارات و هیات‌های ورزشی بتوانیم از بانوان در جایگاه مدیریتی استفاده کنیم. آینده ورزش خوزستان بسیار خوب است، به شرط این‌که همه ما تلاش کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار