در هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال
تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر سومین شکست خود را تجربه کرد تا رتبه دوم جدول را از دست بدهد.
کد خبر: ۵۴۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 27 December 2017

به گزارش تابناک تبریز، هفته دوم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ساری، تبریز و آمل پیگیری شد.

در چهارمین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری تبریز و سایپا تهران در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز که هفته پیش مقابل پیکان تهران شکست خورده بودند در این بازی خانگی سه بر یک مغلوب نارنجی پوشان سایپا شدند تا سومین شکست خود در این رقابت ها را تجربه کنند.

سایپا در ست سوم 25 بر 18 مغلوب میزبان شد اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و نهمین برد خود را به دست آورد.

این دیدار 80 دقیقه طول کشید و دو هزار تماشاگر داشت و امیر حسینی بازیکن شماره 3 شهرداری تبریز و امیر غفور بازیکن شماره 10 سایپا کارت زرد از داور نخست دریافت کردند.

مصطفی شریفات، امیر حسینی، حسام بخششی، حمزه زرینی، میکائیل تاجر و سید علی سجادی بازیکنان شروع کننده شهرداری تبریز در این مسابقه بودند. سایپا نیز این مسابقه را با ترکیب مهرداد بابایی، رحمان تقی زاده، مجتبی قلی زاده، ایوان استانف، امیر غفور و بهنام حاجی پور شروع کرد.

بهروز جعفری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. همچنین یونس حسن زاده و احمد بندری به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوری، نظارت بر این مسابقه حساس را بر عهده داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :