کد خبر: ۵۴۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰ 18 December 2017

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

درخصوص طرح گشت ویژه سپاه پاسداران در تهران برای مقابله با اراذل و اوباش، فروش مواد مخدر و همچنین آسیب های اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی به عنوان مسئول  امنیت  کشور در یک هماهنگی در مواقع ضروری از نیروهای  بسیج  مردمی که به طور طبیعی از نیروهای آموزش دیده و مسلح هستند، برای کمک به امنیت استفاده کرده است، بنابراین این مسئله به هیچ عنوان جدید نیست و همیشه چنین اقداماتی مفید و در مردم ایجاد آرامش کرده است.

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی، افزود: چنین گشت هایی منجر به کشف سلاح و مواد مخدر می شود که در گذشته نیز وجود داشته و توسط نیروهای بسیج مردمی انجام شده است، بنابراین این اقدامات مسبوق به سابقه بوده و بدون اشکال است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد:  نیروی انتظامی به عنوان بخشی از بدنه  نیروهای مسلح هماهنگی ها برای این موارد را انجام می دهند، ضمن اینکه اجرای طرح گشت ویژه سپاه به دلیل اینکه مسئله جدیدی نیست نیازی به تایید شورای عالی امنیت ملی نیز ندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، چندی پیش فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از تشکیل و فعالیت گشت های پیشگیری از ازسرقت و مقابله با اراذل و اوباش به منظورکاهش آسیب های اجتماعی درتهران خبرداد.

وی در پستی دیگر از حضورش در مراسم اختتامیه و اهدای مدال به نفرات برگزیده چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان(یادواره شهدای منا) نوشت.

در این مراسم مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش، فرماندار محترم بروجرد، سرپرست شهرداری بروجرد، رئیس اداره تربیت بدنی بروجرد و جمعی از مسئولان شهری حضور داشتند.

لازم به ذکر است این مسابقات با حضور ۲۳۰ کشتی گیر از ۲۲ استان در سالن ورزشی طالقانی بروجرد برگزار و با قهرمانی استان لرستان در دو بخش آزاد و فرنگی پایان یافت.

بروجردی همچنین از اخرین فرصت شرکت در ازمون استخدامی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله العظمی بروجردی (ره) خبر داد.

نماینده بروجرد در پست هایی دیگر، تصویری از جلسه پیگیری مشکلات کارگران کارخانه اکسیر، پیگیری مشکلات دانشگاه فرهنگیان بروجرد، نشست مطبوعاتی اش با اصحاب رسانه و همچنین تصاویری از دیدار مردمی اخیرش به اشتراک گذاشت.

فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شوراى اسلامى، تصاویری از مراسم استقبال از وزیر آموزش پرورش در اندیمشک منتشر کرد.

با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در اندیمشک صورت گرفت؛

افتتاح مدرسه حضرت خدیجه کبری (س) کوی شهدا اندیمشک

بازدید از استخر دریا اندیمشک (مجموعه بزرگ ورزشی اندیمشک)

افتتاح سالن چند منظوره حجاب اندیمشک (مجموعه بزرگ ورزشی اندیمشک)

کلنگ زنی دو کانون زبان و یک سالن اجتماعات در اندیمشک

مراسم کلنگ زنی، افتتاح پروژه و توزیع ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات با حضور وزیر آموزش و پرورش
مجتمع ورزشی شهدای معلم اندیمشک

وی همچنین قسمتی از سخنرانی اش در مراسم کلنگ زنی، افتتاح پروژه و توزیع ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات با حضور وزیر آموزش و پرورش منتشر نمود:

اولین جلسه انتخاباتی بنده در سال ۹۴، با معلمان و فرهنگیان شهرستان بود و آنجا خواستم بگویم؛ "آقا اجازه"
امروز نیز همین مطلب را خواهم گفت؛ اساتید و معلمان، "آقا اجازه"

می بایست نگاه ما نسبت به آموزش و پرورش تغییر و نگاه ما، کاملا تشویقی و تقویتی باشد زیرا آموزش و پرورش، فرهیخته و دانشمند و عالم و روحانی تربیت، و به جامعه معرفی می کند.

این نگاه، هیچگاه شعاری نیست و اولویت کشور می بایست آموزش و پرورش باشد زیرا حوزه آموزش، شاخ و برگ نیست و بلکه ریشه و تنه تمامی امور در یک کشور است که نیازمند نگاه ویژه و معرفی آن بعنوان اولویت اصلی را می طلبد.

خوزستان دارای سرمایه های بسیار منابع طبیعی و انسانی است و همواره سنگربان اصلی و خط مقدم دفاع از حریم ولایت و انقلاب و کشور است اما متاسفانه بیشترین آمار خروج و انتقال سرمایه های عظیم فرهنگی از استان به سایر مناطق کشور، متعلق به خوزستان است که لازم است دولت و مجلس در کنار یکدیگر امکانات را فراهم و مانع از گسیل خیل سرمایه های درخشان این استان به جاهای دیگر شوند.

جناب آقای وزیر، حضرتعالی می توانید امروز با صدور مجوز استخدام پنج هزار معلم، هدیه ویژه ای به ایثارگری مردم خوزستان بدهید.

افتتاح چندین پروژه آموزشی در اندیمشک، با همکاری و همراهی بخشهای مختلف اجرایی صورت پذیرفته و این روند با تکمیل حدود ۴۰ پروژه دیگر، شاخص تر از گذشته دنبال خواهد شد.

جناب آقای بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش در زمینه مطالبات شهرستانی و محلی؛ 
۵۰۰ سهمیه استخدامی اختصاص دهید، رسمی شدن معلمان نهضت سواد آموزی و حق التدریس را در نظر بگیرید و نیز چندین سهمیه وام قرض الحسنه برای قشر ساعی آموزش و پرورش لحاظ بفرمایید.

حسنوند همچنین از بازدیدهای میدانی اش از پروژه های شهرستان اندیمشک نوشت.

امیرخجسته عضو فراکسیون ایثارگران مجلس از جانباز علی خوش لفظ خبر داد و عنوان کرد: جانبازان میسوزند و می سازند و نور می تابانند. خوش لفظ آبروی جانبازان و ایثارگران همدان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران از علی خوش لفظ عیادت و ضمن گفت و گو با پزشک معالج وی از روند درمانی این جانباز و اسوه صبر و مقاومت مطلع شد. .
 امیر خجسته پس از این عیادت ضمن اشاره به اینکه علی خوش لفظ نوجوان راه بلد عملیات بیت المقدس و راوی کتاب ارزشمند "وقتی مهتاب گم شد" آبروی جمهوری اسلامی و استان همدان است، گفت: علی خوش لفظ یک لحظه هم خاکریزهای خط مقدم جبهه را رها نکرد و در نوک پیکان معرفت و بصیرت در راه زنده نگه داشتن راه شهدا لحظه از پای ننشسته است .
نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه امروز همه قدرت جمهوری اسلامی در راه مبارزه با استکبار جهانی از برکت خون شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است اظهار داشت: دنیا پیام انقلاب را با جان فشانی شهدا و جانبازان درک کرده و آرامش روانی جامعه ما در نا امن در دنیا مرهون این افراد است.

غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى، با انتشار تصویر زیر نوشت: تبریک به نوجوان خوش صدای شهرمان سینا نوشادی و استاد پورالحسینی که صدای زیبای سینا بر فراز تالار تهران طنین انداز شد.

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود تصاویری از اولین همایش حامیان ورزش کاشان، حضورش در منزل سلمان یزدلی جهت عرض تسلیت، حضورش در برنامه برنامه تیتر امشب شبکه خبر، دیدارش با هیئت رئیسه اصناف کاشان، حضورش در  منزل خانواده مرحوم حجت الاسلام فخرالله فخرالدین و تصویری از جلسه بررسی مسایل و مشکلات منطقه یحیی آباد شهرستان آران و بیدگل منتشر کرد.

سید ناصرموسوی، نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با انتشار تصاویر زیر از حضورش در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاهای جهان درشهر اصفهان و تجلیل از تیم بیمه رازی اصفهان قهرمان این رقابت ها خبر داد.

محمّد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای ملارد ،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، پست زیر را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

وی همچنین با انتشار پستی از  نخستین همایش بزرگ موتورسواری و اتومبیل‌رانی لوکس در شهر قدس نوشت. 

محمد محمودی‌شاه‌نشین، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس در این همایش در خصوص حضور پیشکسوتان و مسؤولان در این همایش اظهار داشت: حضور شما پیشکسوتان و مسؤولان به جوانان روحیه می‌دهد و آن‌ها را به شرکت در این‌گونه همایش‌ها ترغیب می‌کند.

وی افزود: از همه مسؤولانی که شرایط را فراهم کردند که برای اولین بار در شهر قدس این همایش برگزار شود، کمال قدردانی را دارم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاص‌ بودن رشته آفرود در اتومبیل‌رانی گفت: فعالان این عرصه وقتی جاده تمام می‌شود، به کویر رفته و فاصله خود را با خدا کمتر می‌کنند و همچنین در شرایط سخت همچون کرمانشاه برای کمک به همنوعان می‌شتابند.

محمودی‌شاه‌نشین بیان کرد: ایرانی در هر عرصه‌ای وارد شود ناب خواهد بود، پس قدر خود را بدانید، اندیشه‌هایتان را تعالی ببخشید و با عشق به زندگی برای رسیدن به اهداف خود حرکت کنید .

محمودی شاه نشین، در پست هایی دیگر تصاویری از جلسه بررسی مشکلات روستای دهک شهرستان ملارد، حضور اعضای شورای شهر قدس در دفتر خانه ملت، بازدیدش از پروژه احداث زیرگذر شادچای، بازدیدش از پروژه احداث پل تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی، حضورش در  اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس و همچنین تصاویری از ملاقات مردمی اخیرش منتشر نمود.

محمدعلی وکیلی، نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران، در اینستاگرام شخصی اش یادداشتی با عنوان "پشیمانی زودهنگام، نقد دیرهنگام" به اشتراک گذاشت:

پشیمانی زودهنگام، نقد دیرهنگام .
این روزها موجی از اعلان پشیمانی از رای به روحانی راه افتاده است. بسیاری از همراهان روحانی به شدت گلایه مندند و این گلایه خود را هم پنهان نمی‌کنند. 
شاید هیچ رئیس جمهوری نبوده نباشد که در این مدت اندک، این موج پشیمانی و گلایه مندی را مقابل خود دیده باشد. در زمان انتخابات تراز توقع از روحانی بسیار بالا رفت. علت این امر نیز در مواردی شعارهای خودش بود در موارد دیگر، وعده های رقیب. هم روحانی شعارهای غلیظ اصلاح‌طلبانه می‌داد و هم همه اصلاح‌طلبان آستین بالا زدند و به میدان آمدند. صحنه رقابت نیز تبدیل به دوئلی میان اصلاح طلبان و اصولگرایان شد. به همین دلیل با وجود حمایت پاره‌ای از اصولگرایان از روحانی اما همچنان معتقدیم رای او رایِ اصلاح طلبان بود. چراکه متن جامعه در این انتخابات، ذیل آرایش اصلاح‌طلبی-اصولگرایی رفتار کرد. خود به خود این توقع ایجاد شد که دولت دوم روحانی دولتی با غلظت اصلاح‌طلبیِ بیشتری خواهد بود. اما این‌گونه نشد. دست بر قضا از غلظت اصلاح طلبی آن کاسته شد و دولت تمِ حزب اعتدال و توسعه را به خود گرفت. این امر طبیعتا اعتراض متن جامعه‌ رای روحانی را به دنبال داشت و به «چرخش زودهنگام روحانی» تعبیر شد و این پشیمانی زودهنگام را به‌بار آورد. اما به چند دلیل این موج، زودهنگام و احساسی است.
١- در زمان انتخابات پاره ای از شعارها به قدری غلیظ شد که از همان زمان می شد حدس زد که اجرا شدنی نیست اما در هر حال به باور عمومی جامعه نشست.
٢- هر چند روحانی در مسائل اقتصادی از شعارهای فانتزی که رقیبانش می دادند دوری می کرد اما همین وعده های رقیب، سطح توقعات را در ناخودآگاه جمعی جامعه بالا برد. البته این بدان معنا نیست که مطالبات ملت، زیاده خواهی و به اصطلاح سطح بالاست بلکه بدان معناست که شعارهای انتخابات و فضای ناشی از آن باعث شد در تشخیص وضعیت خود دچار اشتباه شویم. راستش را بخواهید نخبگان اقتصادی از همان اول هشدار می دادند که بهبود این وضعیت در کوتاه مدت، تقریبا محال است.
روحانی نیز مقابل شعارهای غلیظ رقیب، مقاومت خوبی نشان داد تا وارد دامِ وعده های بلندِ معیشتی نشود اما در هر حال وعده های سایرین، ذائقه جامعه را به جایی رساند که با واقعیت موجود فاصله داشت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی،  در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از بازدیدش از مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و دیدار مردمی اش منتشر کرد.

محمد دامادی نماینده مردم  ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اش نوشت: 

جناب آقای محمد خرم

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته جنابعالی را که از چهره‌های خوشنام و کاربلد در مدیریت کشور هستید و سالها افتخار خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران حوزه ورزش را به یدک میکشید به عنوان مدیرعامل صندوق #حمایت_از_قهرمانان_و_پیشکسوتان ورزش صمیمانه تبریک عرض میکنم و به انتخاب هوشمندانه برادر ارجمندم دکتر #سلطانی‌فر مقام عالی وزارت #ورزش_و_جوانان احسنت میفرستم و از خداوند باری‌تعالی توفیق روزافزون شما دوست عزیزم را مسئلت دارم.
رجاء واثق دارم که در این مسئولیت نیز همچون عرصه‌های دیگر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کماکان موفق و پیروز خواهید بود.

دامادی همچنین تصاویری از حضورش در المپیاد ورزشی دانشگاه ها و جلسه اش با اهالی روستای سمسکنده به اشتراک گذاشت.

داود محمدی، نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، ویدیویی از حضورش در چادر زلزله زدگان سرپل ذهاب و گفتگو با مردم منتشر نمود.

على اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى، از برگزاری جلسه هم اندیشی با تشکلها و انجمن های معلولین استان مازندران نوشت.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی روز جهانی چای را گرامی داشت.

لاهوتی در آخرین پست های اینستاگرامی خود تصاویری از ملاقات های مردمی اخیرش، حضورش در  نماز عبادی سیاسی جمعه اطاقور، بازدیدش از روند اجرای پروژه لاین دوم کنارگذر لنگرود و تصاویری از بازدیدش از پروژه لایه روبی واصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب منتشر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار