بعد از جراحی های عجیب و غریب بینی، گوش و چشم و لب و ... اکنون نوبت به پا رسیده است.
کد خبر: ۵۳۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 13 December 2017
در این عمل زیبایی دردناک، ترکیب استخوانی پاها تغییر می‌یابد تا پاها در کفش‌های نوک‌باریک امروزی راحت باشند، اما این تمام ماجرا نیست. بسیاری از افرادی که این عمل‌های جراحی را انجام می‌دهند اعلام کرده‌اند که دردهای بعد از عمل باعث شده است آنها برای همیشه مجبور به استفاده از دمپایی‌های تخت و کفش‌های بدون پاشنه شوند. بروز ناهنجاری‌های استخوانی، دوران نقاهت طولانی و دردهای مزمن در ناحیه انگشتان از جمله عوارض این عمل است.


واژه «مد» در لغت به معناى سلیقه، اسلوب، روش شیوه و …به کار مى‏رود و در اصطلاح، عبارت است از روش و طریقه‏اى موقتى که براساس ذوق و سلیقه افراد یک جامعه و سبک زندگى از جمله شکل لباس پوشیدن، نوع آداب پذیرایى و معاشرت و تزیین و معمارى خانه و را تنظیم مى‏کند.
مد به تغییر سلیقه ناگهانى و مکرر همه یا برخى از افراد یک جامعه اطلاق مى‏شود و منجر به گرایش به رفتارى خاص، یا مصرف کالاى به خصوصى، یا در پیش گرفتن سبکى خاص در زندگى مى‏شود.




پیروى از مد و زیبایى‏خواهى و تنوع‏پسندى، ریشه در نهاد انسان دارد که نیازهایى چون تنوع، زیباخواهى و کمال‏جویى فطرى منشا اصلى آن محسوب مى‏شود. اما صورت‏هاى افراطى رایج این گرایش، (مدپرستى)، در نتیجه جهل و نا آگاهى و ضعف ارزش‏هاى معنوى و تبلیغات وسیع دشمنان و خودباختگى و تقلید کورکورانه از دیگران و یا آلوده شدن به رذایلى چون خودنمایى، فخرفروشى، احساس حقارت و خود کم‏بینى و. پیش مى‏آید که براى افراد جامعه بسیار خطرساز است و باید از آن پرهیز کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار