مدیر ستاد اقامه نماز استان قم اعلام کرد
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از اسکان ۴۰ خانوار کرمانشاهی در شهرک معصومیه سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 11 December 2017
به گزارش تابناک قم، محمد خامه‌یار پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر ستاد اقامه نماز برگزار شد، از ارسال کمک‌های مالی به ارزش 300 میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار داشت: با کمک خیرین استان قم شهرک معصومیه برای اسکان زلزله‌زدگان در سرپل ذهاب آماده‌شده و در اختیار زلزله‌زدگان قرارگرفته است.

وی  با تشکر از کمک‌های مردم قم به زلزله‌زدگان افزود: هم‌اکنون با کمک‌های مردمی توانسته‌ایم 40 خانوار را در این منطقه اسکان داده و به اعتراف ستاد معین سرپل ذهاب منظم‌ترین فعالیت‌ها در حوزه کمک‌رسانی برای مردم قم بوده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از ارسال محموله‌هایی دوره دوم و سوم خبر داد و تصریح کرد: کمک‌رسانی مردم قم به زلزله‌زدگان کرمانشاه یکی دیگر از افتخارات مردم انقلابی قم بوده و در ساخت و اجرای شهرک معصومیه همه مسئولان استانی و کشوری و ارگان‌های دولتی نظارت و همکاری لازم را با ستاد اقامه نماز داشته‌اند.

وی اقامت زلزله‌زدگان در کانکس‌ها را یک‌ساله اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نیازمند 3 هزار کانکس بوده و امیدواریم بتوانیم به کمک خیرین این کانکس‌ها را تهیه‌کرده و به کرمانشاه اعزام کنیم و حسن تهیه کانکس این است که بعد از اسکان دائم زلزله‌زدگان می‌توانیم در مناطق دیگر نیز از آن استفاده کنیم.

خامه یار در ادامه به برگزاری سومین اجلاسیه استانی نماز و فضای مجازی در قم اشاره و بیان کرد: این اجلاسیه در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) با حضور شخصیت‌های داخلی برگزارشده و سخنران این اجلاسیه آیت‌الله بوشهری و حجت‌الاسلام قرائتی خواهد بود.

وی 56 اثر از 1300 اثر را از شهر قم اعلام کرد و افزود: 1300 آثار در مورد نماز و فضای مجازی به دبیرخانه ارسال‌شده  و از صاحبان آثار و فعالان در حوزه فضای مجازی  تقدیر شده و بعضی از آثار در اجلاسیه اکران خواهند شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار