این ادعاهای سخیف مایه تاسف است
باشگاه تراکتورسازی در بیانیه‌ای پاسخ مسئولان ذوب‌آهن را داد.
کد خبر: ۵۳۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 09 December 2017
 بعداز اینکه باشگاه ذوب‌آهن امروز در واکنش به اظهارات کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی بیانیه‌ای صادر کرد، سرخ‌پوشان تبریزی پاسخ ذوب‌آهنی‌ها را دادند.


در بیانیه باشگاه تراکتورسازی آمده است:


«متاسفانه موضوع انتقال قانونی ۳ بازیکن سرباز به باشگاه تراکتورسازی در روزهای گذشته با واکنش های نامناسب و غیر حرفه ای همراه بوده که فضای ملتهبی  در رسانه ها ایجاد نموده است. سیاست باشگاه تراکتورسازی در این روزها خویشتن داری و پرهیز از مقابله به مثل در تقابل با این رفتارهای سبک و نامتعارف بوده، با این وجود انتشار برخی اخبار و ادعاهای کذب همچنین نشر اکاذیب منجر به پاسخگویی سرپرست محترم تیم فوتبال بزرگسالان  و پیشکسوت باسابقه تراکتورسازی ‌جناب آقای کاظم محمودی شد که بیان حقایق از جانب ایشان ظاهرا به مذاق آقایان خوش نیامده و طبق روال مرسوم خود اقدام به برخوردی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای از طریق انتشار بیانیه ای سخیف شامل بر اکاذیب متعدد و مطالب بی ربط نموده اند.


شخصیت حقیقی کاظم محمودی با سبقه روشن در فوتبال کشور نیازی به تعریف و تمجید و حمایت نداشته و نخواهد داشت اما باشگاه تراکتورسازی در جایگاه دفاع از شخصیت حقوقی یک پیشکسوت با اخلاق و متعصب همچنین سرپرست وظیفه شناس این مجموع لازم می داند به برخی نکات و موضوعات در این خصوص اشاره نماید


اولا:

مایه تاسف است که یک باشگاه به ظاهر فرهنگی ورزشی در یک بیانیه سخیف و سرشار از هتاکی و اکاذیب با چنین ادبیاتی به یک شخصیت شناخته شده در فوتبال کشور توهین می نماید. بر همین اساس باشگاه تراکتورسازی با توجه به استمرار این رفتار نامتعارف و نادرست همچنین تکرار و تاکید بر انتشار اخبار دروغ و غیر واقعی، اقدام قانونی و اقامه دعوا پیرامون تهمت های ناروا و نشر اکاذیب را حق مسلم خود می داند.


ثانیا:
کاظم محمودی پیشکسوت و سرپرست با اخلاق فوتبال کشور از کارنامه روشنی در دو دهه اخیر برخوردار است و با بیش از ۱۵ سال سابقه حضور در باشگاه تراکتورسازی به عنوان بازیکن و مربی نیازی به استفاده از رانت برای نشستن در جایگاه سرپرستی تیم بزرگسالان این باشگاه نداشته و در اثبات علاقه قلبی خود به باشگاه محبوبش پس از سال ها خدمت در جایگاه بازیکن و مربی در فصل جاری به عنوان سرپرست در کنار تراکتورسازی حضور دارد که البته انتخاب و معرفی مدیران و مسئولین بخش های مختلف تراکتورسازی، طبیعتا تنها به حوزه مدیریت باشگاه مرتبط می باشد و ارتباطی به هیچ شخص یا مجموعه حقیقی یا حقوقی دیگری نداشته و نخواهد داشت.
خشم آقایان از مصاحبه صریح و شجاعانه محمودی در قبال حقایقی است که آنان را چنین بی تاب نموده و در مقام پاسخگویی چاره ای به جز هتاکی و بی احترامی و بیان چنین موضوعات بی ربطی نداشته اند!


ثالثا:
مصاحبه اخیر آقای کاظم محمودی با هماهنگی و موافقت کامل باشگاه و در راستای شفاف سازی همچنین تکذیب دروغ های محرز و مبین طرف مقابل صورت گرفته نه در راستای شهرت طلبی و مطرح شدن در رسانه ها.
در واقع اهالی فوتبال به خوبی می دانند شخصی که سابقه حضور در فینال جام باشگاههای آسیا و صدها مسابقه مهم و معتبر داخلی را داشته طبیعتا برای مطرح شدن و شناخته شدن نیازی به انجام مصاحبه در رسانه ها نداشته است و بیان چنین عبارات سخیفی در یک بیانیه رسمی به راستی مایه تاسف برای جامعه ورزش کشور به شمار می رود.


رابعا:
با توجه به آنکه موضوع انتقال قانونی ۳ بازیکن به باشگاه تراکتورسازی در حال نهایی شدن بوده و این باشگاه نیز مایل به ایجاد تنش و حاشیه در خصوص این انتقال نمی باشد بدینوسیله اعلام می گردد این موضوع از نظر باشگاه شایسته پیگیری و استمرار منازعات رسانه ای دوجانبه نبوده و همچون گذشته از این پس باشگاه تراکتورسازی علاقه ای به پاسخگویی به ادعاهای دروغین و پوچ نخواهد داشت اما در صورت ادامه این روند از طریق مراجع قانونی نسبت به پیگیری موضوع اقدام می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :