نماینده ولی فقیه در فارس گفت:وحدت و هماهنگی مسلمین در حال تغییر دنیا است و نتیجه راه مقام معظم رهبری پیروزی برای امت اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 08 December 2017
آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: دشمنان برای حفظ منافع اسرائیل و حفظ حریم این کشور دست نشانده هر روز آتش افروزی و نقشه جدیدی در خاورمیانه و دنیای اسلام پی می گیرند.

وی ادامه داد: بارها گفته اند که هدف از این کارها حفظ حریم اسرائیل است و آنها نیز گفتند که دوران داعش زمان آرامش ما بود یعنی مسلمانان را به جان هم انداختند تا خود راحت زندگی کنند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: امروز هم رسما اعلام می کند که سفارت آمریکا به قدس منتقل می شود با اینکه می داند مسلمانان برای قدس احترام قائل هستند.

آیت الله ایمانی یادآور شد: یک روزگاری آمریکا تشر میزد و برخی از کار خود خارج می شدند اما امروز به برکت انقلاب سردار اسلام نامه رئیس سرویس اطلاعاتی آمریکا با نه تحویل می گیرد و نه برای آن ارزش قائل می شود.

وی تاکید کرد: امروز در دنیا به برکت انقلاب اسلامی و این سردار و زیر مجموعه ها آمریکا همان ببر توخالی و کاغذی است که امام(ره) آن زمان پیش بینی کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: امروز در کشورهای اسلامی حاضر نیست برای آمریکا ارزش قائل شود و برخی گاو شیرده هم سرشان پایین است اما آنها در صف مقاومت نیستند.

آیت الله ایمانی یادآور شد: آنها جزء ملتها حساب نیستند بلکه مزاحمت برای ملت ها ایجاد می کنند و امروز ما شاهد هستیم گروه های مقاومت عرصه را بر دنیای کفر تنگ می کند و مرجعیت فرمان می دهد و همه در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

وی افزود: تاکنون هرکاری که کردند به ضرر خودشان تمام شده و مسلمانان برنده شدند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: این موفقیت ها نتیجه ایمان به خدا و وحدت است زمانیکه بصیرت، مقاومت و اتحاد وجود داشته باشد پیروزی کسب می شود.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: وحدت و هماهنگی مسلمین در حال تغییر دنیا است و نتیجه راه مقام معظم رهبری پیروزی برای امت اسلامی است.

وی تاکید کرد: زمانی می گفتند چرا از حرم دفاع می کنیم در حالیکه اگر آنجا جلو دشمن گرفته نمی شد امروز باید در مرز خودمان با دشمن جنگ می کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار