معاون کمیته امداد اصفهان:
تابناک: معاون کمیته امداد استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته، بیماران صعب‌العلاج اصفهان زیر پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 27 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، بهرام سواد‌کوهی با اشاره به اینکه اجرای طرح پرخیر و برکت "محسنین"، جمع زیادی از خانواده بزرگ دارای سرپرست از کار افتاده کمیته امداد را تحت لوای این حمایت قرار می‌دهد، اظهار داشت: طرح محسنین در راستای کمک به محرومان نیازمند دارای سرپرست بوده که با هدف تقویت اعتماد عمومی و ارتباط موثر بین اقشار جامعه و کمیته امداد، ارتقای جایگاه کمیته امداد با کارگیری مدل‌های متنوع مبازره با فقر و محرومیت و کاهش فاصله طبقاتی را دنبال می‌کند.

وی افزود: تعداد کل حامیان طرح محسنین در سال گذشته 3 هزار و 156 نفر بوده که یک هزار و 159 نفر آن‌ها در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان این طرح اضافه شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: طرح محسنین بیشتر در قالب طرح‌های درمانی و داروئی خانواده‌های دارای سرپرست از کارافتاده و نیز تامین کمک هزینه جهیزیه نو عروسان بوده است.

وی تصریح کرد: در طرح محسنین 45 مورد خدمات ارائه در بخش مسکن ارائه می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها در بخش ساخت، تعمیرات و تهیه سرویس بهداشتی بوده است.

سوادکوهی گفت: 74 نفر بیمار صعب‌العلاج از بین مددجویان شناسایی شدند که 117 نفر حامی از آن‌ها حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار