صفارهرندی در ملایر
عضو تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: ما مدعی قدرت بزرگ و اقتصاد آن‌چنانی نیستیم و رقبای ما هم هرگز همه علوم و فنون و داشته‌های خود را در اختیار ما نمی‌گذارند و امروز نیز از هر آنچه از علم و فنّاوری و تجهیزات نظامی و سایر موفقیت‌ها دست پیداکرده‌ایم از اندیشه و فکر جوانان و دانشمندان کشور است.
کد خبر: ۵۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 27 November 2017
صفارهرندی گفت: امروز بسیج در دنیا فراگیر شده است و افراد بسیاری هستند که افق فکری و روش و منش آنها با بسیجیان مایکی است.

به گزارشتابناک همداناز ملایر:  محمدحسین صفارهرندی عضو تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان ملایر در میدان امام حسین(ع) این شهر ضمن تبریک هفته بسیج  اظهار کرد: بنیان‌گذاری این سازمان و نهاد مقدس به تدبیر فرخنده امام راحل در همان سال نخستین پیروزی انقلاب شکل گرفت و با نگاه پرحکمت امام همراه بود.

وی گفت: آثار حکمت شکل‌گیری بسیج به‌فرمان امام هنوز برای ما به‌درستی شناخته‌نشده است، امام خمینی بسیج را بَنا نهادند چراکه می‌دانستند آثار آن در آینده ایران اسلامی نمایان خواهد شد.

وی تصریح کرد: کسی باور نمی‌کردکه این نهاد تازه تأسیس‌شده مزایایی را برای انقلاب و نظام خواهد داشت، آن روزها ما تازه انقلاب کرده بودیم و هنوز تهدیدات و تحریم‌ها شروع نشده بود.

عضو تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برخی فکر می‌کردندبا پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌ها و مشکلات به‌پایان رسیده ولی دشمنان با پیروزی انقلاب دشمنی‌ها و تهدیدات خود را بر ملت ما بیشتر کرده بودند چراکه چشم دیدن انقلاب را نداشتند.

صفارهرندی بیان کرد: امام باتدبیر حکیمانه خود دیدند که کشوری که این‌همه دشمن دارد تنها با تکیه‌بر دستگاه‌های نظامی نمی‌تواند در برابر دشمنان بایستند و به همین خاطر دستور حکیمانه بسیج را صادر کردند که چنین کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون بسیجی داشته باشد.          

هراس دشمن از موشک نقطه زن ایران/ بسیج در برابر همه تهدیدات و تحریم‌های دشمن ایستاده است

وی افزود: در همان روزهای ابتدایی انقلاب هنوز ما جنگ را نداشتیم و منافقین دست به اسلحه نبرده بودند اما امام خمینی چنین روزهایی را می‌دید که باید نهادی باشد تا در برابر تهدیدات، مشکلات و جنگ دشمن بتواند مدافع نظام انقلاب و مردم کشور و دفاع از ارزش‌ها اسلام و اعتقادات باشد.

صفارهرندی در ادامه گفت: اینجا بود که بسیج به‌عنوان اصلی‌ترین نیروی مدافع برای انقلاب و نظام مطرح شد و این همان بسیجی بود که امام خمینی باتدبیر خویش آن را تشکیل داد و خصوصیات و اندیشه‌هایش را امروز نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج بزرگ‌تر از آن چیزی است  که ما امروز می‌بینیم عنوان کرد: بسیج امروز خار چشم دشمنان شده است. 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای مهم دنیا برای دفاع از خود در برابر تهدیدات و هزینه‌های سرسام‌آوری را داشته و در قالب تجهیزات و سامانه‌های پیچیده خود را روینتن می‌کنند اما کشور ما با شرایط اقتصاد معمولی و تجهیزات نظامی متناسب با امکانات نیازمند نیروی دیگری در مقابله با تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است.

عضو تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: ما مدعی قدرت بزرگ و اقتصاد آن‌چنانی نیستیم و رقبای ما هم هرگز همه علوم و فنون و داشته‌های خود را در اختیار ما نمی‌گذارند و امروز نیز از هر آنچه از علم و فنّاوری و تجهیزات نظامی و سایر موفقیت‌ها دست پیداکرده‌ایم از اندیشه و فکر جوانان و دانشمندان کشور است.

وی ادامه داد: بااین‌وجود دشمنان نظام از قدرت بسیج هراس دارند، چراکه بسیج در برابر همه تهدیدات و تحریم‌های دشمن ایستاده است.

صفارهرندی بیان داشت: دلیل اینکه دشمن گزینه نظامی را کنار گذاشته است این است که از موشک‌های نقطه زن ایران می‌ترسد چراکه می‌داند اگر از محدوده ۲ هزار کیلومتری اطراف ما بیشتر نزدیک شود موشک‌های نقطه زن ایران آن را نشانه خواهد گرفت و ما به این تجهیزات که از داشته‌های خودمان است دست پیداکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: با این وجود آنچه ما به آن مباهات می‌کنیم موشک‌های ما نیست درواقع تجهیزات نظامی ما بخشی از مباهات ما است آنچه ما به آن مباهات داریم داشتن بسیج و وجود بسیجیان مقتدر در کشور است.

وی بابیان اینکه امام خمینی با پیروزی انقلاب می‌دانست که باید برای رسیدن به موفقیت به داشته‌ها و مردم کشور تکیه کرد گفت: امام تنها بسیج را در کشور بَنا نکردند و از بسیج مستضعفین عالم حرف زدند.

هراس دشمن از موشک نقطه زن ایران/ بسیج در برابر همه تهدیدات و تحریم‌های دشمن ایستاده است

صفارهرندی اظهار امیدواری کرد وگفت: امروز بسیج در دنیا فراگیر شده است، افراد بسیاری هستند که افق فکری و روش و منش آنها با بسیجیان مایکی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اندیشه بسیجی وقتی در ایران جواب داد اثرش را آن‌سوی مرزها می‌گذارد و اثرش را در حزب‌الله لبنان، جوانان فلسطین، عراق، سوریه یمن و.. می‌بینیم. 

وی گفت: نقش ما تنها الهام‌دهنده است و این نشان از این دارد که ما الگوی بسیجی بودن خود را صادر کرده‌ایم  و این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

صفارهرندی در ادامه افزود: امام فرمود ما انقلابمان را صادر می‌کنیم امام نه با اسلحه  این انقلاب ما امروز با مدل بسیجی تجسم پیداکرده است و با مدل بسیجی صادرشده است.

وی عنوان کرد: فلسطینی پس از انقلاب اسلامی و موفقیت آن با همین تفکر و اندیشه بسیجی در مقابل یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان اسرائیل ایستادگی کرده و آنان را در دو جنگ غزه شکست دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: بسیج در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی اثرگذار بوده، بسیجیان ما باید قدر خود را بدانند و به خود افتخار کنند.

وی بابیان اینکه بسیج هرروز قدرتمندتر می‌شود افزود: وعده‌های بسیج  امروز به وقوع پیوسته و امروز ما به‌وضوح یکی از وعده‌های صادق فرزند بسیجی این مرزوبوم را دیدیم.


صفارهرندی با اشاره به وعده صادقانه حاج قاسم سلیمانی و نابودی داعش عنوان کرد: این اول راه است و یکی از فتوحات الهی که وعده داده‌شده بود و باید منتظر فتوحات بعدی باشیم.

وی بابیان اینکه دشمنان از این پیروزی بزرگ عصبانی بوده و از سردار اسلام کینه به دل دارند تصریح کرد: با این وجود برای شخصیت ایشان احترام قائل هستند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار