تابناک: دبير انجمن انبوه سازان مسكن و ساختمان استان اصفهان گفت: آماری از تعداد مسکن های نوساز که هم اکنون خالی از سکنه هست وجود ندارد.
کد خبر: ۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ 21 January 2015

به گزارش تابناک احمد تولا در گفتگو با مهر گفت: با توجه به اینکه ساخت مسکن مهر در راستای رفع نیازهای مردم به خانه صورت گرفته بود اما به دلیل جانمایی نامناسب و غیر کارشناسی که در احداث مسکن مهر صورت گرفت، شاهدیم که مسکن مهر در اصفهان نتوانست نیاز مردم به خانه را حل کند.

وی تصریح کرد: آماری از تعداد مسکن های نوساز که هم اکنون خالی از سکنه هست وجود ندارد.

تولا بیان داشت: احداث مسکن مهر در شاهین شهر و بهارستان بهتر مکان‌یابی شده اما در فولاد شهر به علت اینکه خارج از شهر ساخته شده است، بسیاری از واحدهای مسکونی خالی است و استقبالی از آن نشده است. : اصفهان در احداث بیشترین تعداد مسکن مهر در سطح کشور به خوبی عمل کرد.

وی گفت: بازار مسکن در اصفهان در حالی دچار رکود تورمی شده است که از یکسو شاهد افزایش قیمت مصالح ساختمانی هستیم و از سوی دیگر با رکود در مسکن مواجه‌ایم.

تولا خاطرنشان کرد: با وجودی که مسکن دچار رکود شده است اما از یک سو با افزایش قیمت طلا مواجه ایم که بی تاثیر در افزایش قیمت مسکن نیست و از سوی دیگر با افزایش قیمت مصالح ساختمانی روبرو شدیم که این نیز در بالا بردن قیمت مسکن تاثیر دارد.

وی بیان داشت: البته عوامل زمینه سازی افزایش قیمت مسکن در صورتی است که با نزدیک شدن به ایام سال جدید قیمت دستمزدها و روزمردها و پیمانکاران افزایش می‌یابد که این نیز در بالا بردن افزایش قیمت مسکن تاثیر می‌گذارد.

دبير انجمن انبوه سازان مسكن و ساختمان استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر مردم اصفهان به دلیل اینکه قدرت خرید مسکن ندارند بیشتر به سمت خانه های استیجاری روی آورده اند. در همین راستا اجاره بها در اصفهان بسیار افزایش یافته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار