خبر فوری ؛
یک منبع آگاه در تماس با تابناک ایلام از بازداشت رییس روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهران به دستور دادستان این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۵۲۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 25 November 2017
یک منبع آگاه در تماس با تابناک ایلام از بازداشت رییس روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهران به دستور  دادستان این شهرستان خبر داد .
 
به گزارش تابناک ایلام ، صابر جعفری که در حال حاضر مسئولیت روابط عمومی فرمانداری  شهرستان مهران را عهده دار است ،ساعاتی پیش به دلایل نامعلوم وبنا به دستور دادستان مهران بازداشت شده است .
 
این مقام آگاه به خبرنگار ما گفت : چند وقت پیش ،فرماندار مهران دستور جمع آوری تعدادی اگهی واعلامیه را از سطح شهر داده ومسئول روابط عمومی فرمانداری نیز حسب دستور فرماندار مبادرت به جمع آوری این اعلامیه ها نموده است.
 
وی ادامه داد: گویا این اعلامیه ها به نوعی با وظایف رسیدگی های قضایی وبازرسی ارتباط داشته و به احتمال قوی  همین موضوع به بازداشت وی انجامیده است .
 
به گفته این منبع ؛تلاشها ورایزنی ها برای آزادی صابر جعفری رییس ستادروحانی در شهرستان مهران ومسئول روابط عمومی فرمانداری به نتیجه نرسیده است.
 
به هرحال چنانچه تنها دلیل این بازداشت، جمع آوری اعلامیه های سطح شهر آن هم به دستور فرماندار شهرستان صورت گرفته باشد ،می تواند مصداق عینی تضییع حقوق شهروندی به حساب آید،زیرا صرف جمع آوری چند اعلامیه یا آگهی از سطح شهر، آن هم به دستور فرد اول شهرستان ،نمی تواند عمل مجرمانه ای محسوب شود که با بازداشت چنین فردی ،تضییع حقوق شهروندی و مهمتراز همه موجبات صدمه به حیثیت اجتماعی وی را فراهم آورد.
 
برچسب ها: بازداشت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
باسلام
اگر علت دستگیری آقای جعفری تنها جمع آوری بنرهای سطح شهر مهران باشد
من بعد باید مواظب باشیم بدون اجازه دادستان محترم راه هم نرویم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار