سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در کیش گشایش یافت.
کد خبر: ۵۲۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 25 November 2017
به گزارش تابناک : سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی با حضور قائم مقام و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان، مسئولان اتحادیه‌ طلا و جواهر، مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت در محل نمایشگاه‌های بین‌ المللی کیش آغاز به کار کرد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این رویداد، با اشاره به استقبال خوبی که از سومین دوره برگزاری این نمایشگاه شده است از برپایی نشستی مشترک با تولید کنندگان در خصوص بررسی مشکلات فعالان این صنعت در کیش خبر داد .

داوود کرمی گفت: برای تبدیل کیش به پایگاه و مرکز صادرات منطقه در بخش طلا و جواهر نیاز به زیر ساخت‌هایی است که باید آماده شود؛ در این راه، نیاز به زیر ساخت‌های گمرکی، حضور شرکت‌های بیمه و تامین امکانات حمل و نقل داریم که تلاش می‌شود این موضوعات بررسی و تا سال آینده و نمایشگاه بعدی، در جهت ایجاد برخی زیر ساخت‌ها اقداماتی انجام شود.

در نمایشگاه امسال که برای اولین بار اتحادیه ساعت‌ سازان نیز حضوری فعال دارند، 80 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی تولیدات خود را برای علاقه‌مندان و فعالان صنعت طلا و جواهر به نمایش گذاشته‌اند.

حضور شرکت‌هایی از کشورهای هنگ کنگ، تایلند، هند و افغانستان از نقاط قوت نمایشگاه امسال است. پیش بینی شده سفیران کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه، لیتوانی و لهستان از این نمایشگاه که تا 5 آذر در جزیره کیش ادامه دارد بازدید کنند.

سومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های جزیره کیش آماده بازدید علاقه‌مندان است.






منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار