مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:
اصفهان – مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: گذرگاه شرق و قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران در انتظار سرمایه گذاری بخش خصوصی برای عملیات اجرایی است.
کد خبر: ۵۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 24 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت‌الله غلامی در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی پل بلوار هدایت شهر بهارستان در خصوص روند ایجاد فضاهای آموزشی در سطح پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: راه و شهرسازی تنها وظیفه اسکلت سازی و سفت کاری فضاهای آموزشی در این طرح‌ را بر عهده دارد و در این میان آموزش و پرورش وظیفه انجام نازک کاری و دیگر اقدامات مورد نیاز را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از پروژه‌‌های مسکن مهر فضاهای آموزشی تعبیه شده است، ادامه داد: در برخی از پروژه‌های مسکن مهر استان نیز که فضاهای آموزشی تعبیه نشده است، درصدد پیگیری این موضوع هستیم تا فضاهای آموزشی در نظر گرفته و اجرایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار سریع‌السیر‌ اصفهان- تهران نیز گفت: این پروژه ملی است و برای بهره برداری از آن به صورت فاینانس با مشارکت سرمایه گذاری خارجی این پروژه در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: یکی از شرکت‌های چینی در حال انعقاد قرار داد در خصوص راه اندازی پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران است و این طرح به زودی اجرایی خواهد شد.

غلامی در خصوص گذرگاه شرق اصفهان نیز گفت: به دلیل برخی از مشکلات ایجاد شده با پیمانکار قبلی برای اجرای این پروژه دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی شده است و به محض انعقاد قرار داد با پیمانکار جدید با سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی این پروژه ادامه خواهد یافت.

وی در خصوص راه آهن گلپایگان – اراک نیز گفت: روند اجرای این پروژه به میزان اعتباراتی که برای این پروژه اعلام شده بستگی دارد و پس از ابلاغ بودجه در اواسط تیرماه جاری مشخص می‌شود که آیا این پروژه اجرایی میشود و به بهره برداری می‌رسد یا خیر.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار