مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز جامعه اسلامی نیازمند تفکر انقلابی است و هیات مذهبی این نقش را ایفا کنند.
کد خبر: ۵۲۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 17 November 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر جمعه در جمع هیئت مذهبی در مشهد مقدس و در بازدید استاندار جدید استان از هیات مذهبی مازندران در مشهد مقدس ضمن عرض تسلیت بمناسبت این ایام و با تسلیت به مردم غیور و قهرمان کرمانشاه و حادثه دیدگان زلزله اخیر اظهار داشت: امروز جامعه و نظام اسلامی بیش از هر زمانی نیازمند تفکر انقلابی است و هیات مذهبی کانون نقش آفرینی این گفتمان در سطح جامعه است.
وی ضمن اشاره به افزایش چشمگیر حضور هیئت های مذهبی استان در این ایام در جوار ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) در سال های اخیر اظهار داشت؛ در بسیاری از حوادث و بحران های نظام اسلامی از بدو شروع انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و حوادث تلخ فتنه سال 1388 و مبارزه با تکفیری ها در کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه و .... تربیت یافتگان انقلابی و مکتبی در این بحران ها به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند که نمونه آن شهدای مدافع حرم استان و کشور هستند.
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های هیات مذهبی تصریح کرد؛ رهبری معظم انقلاب فرمودند هیات سکولار نداریم و باید هیات های مذهبی کانون بصیرت افزایی و تفکر انقلابی در جامعه اسلامی باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود ضمن اهمیت دادن به کانون های فرهنگی و هنری و دینی در مساجد و توجه مسئولین طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: جوانان انقلابی و مومن چون شهید محسن حججی شهید بلباسی و سردار شهید حاج رحیم کابلی و دیگر شهدای مدافع حریم حرم اهل بیت (ع) پرورش یافته هیات مذهبی در نظام اسلامی هستند و امروز هم چون این عزیزان هزاران جوان و نوجوان هیاتی داوطلبانه مشتاق دفاع از حرم اهل بیت (ع) هستند و باید از این شهداء الگو گرفت
حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در پایان خاطر نشان کرد: حضور هیات مذهبی در جوار ملکوتی امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا (ع) از نعمات الهی است و باید زمینه گسترش سیره و منش آقا علی بن موسی الرضا (ع) در این ایام مورد توجه همگان قرار گیرد.
گفتنی است استاندار جدید مازندران محمد اسلامی و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و برخی از مسئولین استان از هیئت های مذهبی شهرهای مازندران در مشهد مقدس بازدید کردند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار