معاون اتحادیه صنف نانوایان قم از فعالیت ۱۰۰ واحد نانوایی غیر مجاز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ 15 November 2017
به گزارش تابناک قم، احمد نظری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰۰ واحد نانوایی در قم فعالیت می‌کند، اظهار داشت: تعداد ۱۰۰ واحد هم به شکل غیر مجاز و بدون داشتن پروانه مشغول به پخت نان هستند.

وی درباره برخورد با این واحدها گفت: به واحدهای غیرمجاز اعلام شده است که هر چه سریعتر برای دریافت پروانه مراجعه کنند و چنانچه واجد شرایط هستند پروانه بهره‌برداری به آنها داده می‌شود و در غیر این صورت واحدهای غیر مجاز پلمپ خواهند شد.

معاون اتحادیه صنف نانوایان قم همچنین در مورد زمزمه‌هایی که در مورد گرانی نان از اول آذرماه وجود دارد هم سخن گفت و افزود: به صورت غیر رسمی مطالبی برای گرانی ۱۵ درصدی نان وجود دارد که البته نانوایان به این میزان افزایش معترض هستند.

آخرین افزایش قیمت مربوط به سال ۹۳ است

وی افزود: آخرین افزایش قیمت مربوط به سال ۹۳ است و تاکنون با توجه به گرانی روند تولید و دستمزد افزایش قیمت نان وجود نداشته است و به همین دلیل نانوایان خواستار افزایش بیشتری هستند تا بتوانند هزینه‌های خود را تأمین کنند.

نظری همچنین با اشاره به ۲۲ آبانماه که به عنوان روز ملی نان نامگذاری شده است، گفت: به همین مناسبت امروز ۲۴ آبانماه همایش استانی روز ملی نان در قم با حضور نانوایان و سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را توجه به قداست نان به عنوان برکت الهی و از سویی دیگر ارائه راهکارهایی برای افزایش کیفت گندم و نان برای جلوگیری از افزایش ضایعات عنوان کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار