تابناک: مخبر کمیسیون امور اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر نیز با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، اجازه هیچگونه افزایش غیر‌منطقی را در بودجه شهرداری نمی‌دهند،گفت: در بررسی و تصویب بودجه سال آتی شهرداری اصفهان، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه شورای شهر است.
کد خبر: ۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 16 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسول جهانگیری با اشاره به اینکه لایحه بودجه شهرداری در دوره چهارم فعالیت شورای شهر به صورت سنجیده‌‌تر و منطقی‌تر بررسی می‌شود، اظهار کرد: در گذشته بودجه‌های شهرداری بسیار باز‌تر بسته می‌شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بررسی لایحه بودجه شهرداری به صورت کارشناسی‌تر و عملیاتی‌تر انجام می‌شود، اضافه کرد: در ارتباط با هر پروژه‌ای احتمالات کنار گذاشته شده و بررسی بودجه بیشتر براساس واقعیت‌ها انجام می‌شود.

مخبر کمیسیون امور اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر نیز با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، اجازه هیچگونه افزایش غیر‌منطقی را در بودجه شهرداری نمی‌دهند، تصریح کرد: در بررسی و تصویب بودجه سال آتی شهرداری اصفهان، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه شورای شهر است.

وی با اشاره به اینکه براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تهیه و تصویب بودجه یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: ما درصدد هستیم که شهر اصفهان بهتر از سال‌های گذشته اداره شود و از تحمیل هزینه‌های اضافی به مردم جلوگیری می‌کنیم.

جهانگیری با بیان اینکه در بررسی بودجه مناطق شهرداری تلاش شده است که به نیاز‌های این مناطق توجه شود، تاکید کرد: ما در بررسی و تصویب بودجه شهرداری تلاش می‌کنیم که تصویب بودجه شهرداری تورمی را به مردم و شهر تحمیل نکند.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر در بررسی و تصویب بودجه سال آتی شهرداری اصفهان تلاش می‌کند که این بودجه براساس اولویت‌ها و نیاز‌های موجود در سطح شهر و مناطق اصفهان به تصویب برسد، افزود: در سال‌های گذشته عملیات اجرای پروژه‌های مختلفی را در سطح شهر به صورت همزمان آغاز می‌کردند و بهره‌برداری از برخی از این پروژه‌ها به سال‌‌های آتی کشیده می‌شد.

عضو و مخبر کمیسیون امور اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اما شورای شهر در بررسی بودجه سال آتی شهرداری تلاش کرده است که اجرای پروژه‌های اولویت‌دار را در دستور کار خود قرار بدهد، گفت: با این موضوع شهرداری مناطق تکلیف خود را بهتر می‌دانند و با گستردگی نوعی از خدمات مواجه نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه نگاه شورا نیز این است که شرایط و وضعیت اقتصادی مردم نیز مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: شهر به واسطه مردم اداره می‌شود و هزینه اداره شهر توسط خود مردم پرداخت می‌شود و با توجه به این موارد ما باید به شرایط اقتصادی مردم نیز باید توجه کنیم.

جهانگیری با تاکید بر اینکه ما نباید اجازه بدهیم که تصمیم‌گیری‌های ما و نوع تصویب بودجه تورمی را به مردم تحمیل کند، ادامه داد: تمام اعضای شورای شهر در بررسی و تصویب بودجه سال آتی شهرداری اصفهان به این موضوع توجه دارند.

وی تصریح کرد: ما در بررسی بودجه براساس اولویت‌ها به نیاز‌های تمام مناطق توجه شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار