رئیس کمیسیون بانک های استان ایلام از استقرار 40 دستگاه خودپرداز سیار کامیونی و کانکسی در شهر مهران و مسیر پیاده روی زوار تا پایانه مرزی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 02 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی اشرف یوسفی اظهار کرد: قریب به اتفاق بانک های استان نسبت به استقرار خودپردازهای سیار برای خدمات رسانی پولی به زائران در ایام اربعین اقدام کرده اند.
 
وی ادامه داد: بانک ملی، ملت، کشاورزی، سپه، رفاه، تجارت، موسسات و سایر امور شعب بانک های دیگر استان فعالیت شبانه روزی خود را به صورت کشیک در این باجه ها ادامه می دهند.
 
وی افزود: خوشبختانه امسال هیچ گونه مشکلی در این زمینه در شعب و خودپردازها در ایام اربعین وجود ندارد و خدمات رسانی به زائران به صورت عادی انجام می گیرد.
 
یوسفی گفت: بانک های عامل استان همچون نسبت به برقراری ایستگاه های صلواتی در مسیر تردد زوار در شهرستان مهران نیز اقدام کرده اند.
 
وی ادامه داد: این ایستگاه ها علاوه بر تامین سه وعده غذایی گرم و سرد نسبت به توزیع اقلام فرهنگی و غذایی خدمات رسانی لازم به زوار حسینی انجام می گیرد.
 
وی افزود: باجه مرزی بانک ملی مهران به صورت 24 ساعته و شبانه روزی فعال است و علاوه بر آن در تمام مسیرهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران از قبیل ایوان، سرابله، شباب، دهلران، ایلام و ... همه کشیک بانکی برای ارایه خدمات مطلوب به زوار وجود دارد.
 
یوسفی در خصوص مشکل سال قبل برای ناظر پولی گفت: خوشبختانه با تمرکز پول در استان و انتقال آن به مهران امسال هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.
 
وی افزود: پول به اندازی کافی از سوی شعب بانکی مختلف تامین شده و به موقع خدمات مطلوب و ارزنده به زوار ارایه می شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد که با ارایه خدمات مطلوب و مناسب به زوار آیین اربعین به نحو مطلوبی همچون سالهای قبل برگزار شود.
 
مرز بین المللی مهران به دلیل مزیت امنیت بالا و کوتاهی مسافت تا عتبات عالیات یکی از مرزهای پرتردد زمینی کشور به خاک عراق بشمار می رود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار