برخورد دو خودرو سواری با تریلری در جاده زیدون یک کشته و پنج زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 23 June 2015
بخشدار زیدون اظهار کرد: در این حادثه که شامگاه سه شنبه رخ داد، یک دستگاه خودروی پژو و سمند با تریلی در جاده زیدون برخورد کرده که متاسفانه یک نفر از سرنشینان سمند جان خود را از دست داد.

آرمین ساعد با بیان اینکه عدم شانه‌سازی جاده و سرعت بالا و همچنین انحراف به چپ راننده خودرو پژو باعث این حادثه شده است، یادآور شد: متاسفانه عدم استانداردسازی جاده و شیارزنی محور امیدیه به سردشت حدفاصل بین روستای «شهریکهنه» تا کارخانه آسفالت کاظمی از سوی پیمانکار شرکت نفت و گاز آغاجاری در این مدت باعث حوادث و سوانح ناگواری شده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه فوریت‌های پزشکی و پلیس راه و پاسگاه انتظامی در کمترین زمان خود را به محل حادثه رساندن تاکید کرد: عدم تعادل رانندگان در جاده مذکور و همچنین عدم استاندارد کردن جاده بارها باعث حوادث ناگوار که بعضاً منجر به فوت شده است رخ داده است.

ساعد خاطرنشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات در حال بررسی است.

بخشدار زیدون با اشاره به اینکه محور مذکور از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به منظور بهسازی و آسفالت مجدداً شیارزنی شده است افزود: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار این محور به حال خود رها شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به حادثه‌خیز بودن محور امیدیه به سردشت زیدون که خسارات جبران‌ناپذیر مالی و جانی در برداشته، مدیران شرکت نفت هر چه زودتر نسبت به ترمیم و بهسازی و آسفالت محور مذکور اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار