هفته چهارم لیگ برتر والیبال
هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با چهرامین برد پیاپی شهرداری تبریز همراه شد.
کد خبر: ۵۱۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 25 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال و در سالن فدراسیون والیبال تیم های شمس و شهرداری تبریز از ساعت 16 امروز به مصاف یکدیگر رفتند که جدال بازیکنان دو تیم در این مسابقه بسیار جذاب و دیدنی بود و تبریزی ها سه بر دو به پیروزی رسیدند.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم شمس در ست های سوم و چهارم این مسابقه با امتیاز مشابه 25 بر 21 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 15 بر 11 مغلوب شهرداری تبریز شدند تا تبریزها چهارمین پیروزی خود در این رقابت ها و سومین برد در سالن فدراسیون را امروز (چهارشنبه) جشن بگیرند.

این مسابقه دو ساعت و 25 دقیقه طول کشید و 100 نفر تماشاگر داشت. این مسابقه دو کارت زرد داشت که امیر حسینی از شهرداری تبریز و اشکان حق دوست از شمس از داور اول کارت گرفتند.

مسعود قاری، نادر انصاری و یونس حسن زاده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز در ابتدای این مسابقه از ترکیب امیر حسینی، آرش کشاورزی، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، حمزه زرینی و حسام بخششی استفاده کرد و بهنام ابراهیمی، مهرداد شیبانی، صابر کاظمی، مرتض شریفی، امیر حسین توخته و امیر محمد فلاحت خواه نیز برای تیم شمس در شروع این مسابقه به میدان رفتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار