فرمانده سپاه سپیدان گفت:با توجه به وعده سردار قاسم سلیمانی مبنی بر نابودی کامل داعش در دو ماه آینده و نیز وعده جشن پیروزی، دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این هدف محقق نشود.
کد خبر: ۵۱۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 25 October 2017
شبیر زارع خفری؛فرماندار سپیدان در آستانه فرارسیدن روز دانش‌آموز، روز مبارزه با استکبار جهانی، در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان ماه با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های مهم این روز است، اظهار داشت: 13 آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یادآور رشادت‌ها و جان‌باختگی دانشجویان و دانش‌آموزانی است که با پیروی از ولایت، استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ استکبارستیزی به نوجوانان و جوانان کشور، اذعان داشت: ملت ما به دنبال جنگ نبوده و نیست اما اگر جنگ به ما تحمیل شود جان خود را فدا خواهیم کرد و باید این را به نسل جوان منتقل کنیم که آمریکا دشمن دیرینه ما بوده و خواهد بود و این نهایت خوش‌باوری است که آمریکا با مسلمان و شیعیان به‌ویژه ایرانیان دوست خواهد بود.

این مقام مسؤول همچنین افزود: نسل جوان ما بدانند که ما باید استقلال خود را حفظ کنیم زیرا اگر ما استقلال داشته باشیم می‌توانیم حرف خود را بیان کنیم.

فرماندار سپیدان روز 13 آبان را تندیس وحدت برشمرد و افزود: روز 13 آبان روز وحدت بین دانش‌آموز، پاسدار، وکیل، کارمند و... و روز وحدت میان تمام آحاد مردم است که باید طبق تأکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری این اتحاد و یکپارچگی در این روز حفظ شود.

زارع خفری با تأکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال باید باشکوه‌تر از هرسال با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولین، دانشجویان و دانش آموزان، فرهنگیان، ورزشکاران، طلاب و روحانیون و ... برگزار شود که ضرورت دارد همه تدابیر لازم در این خصوص از سوی دستگاه‌های متولی صورت پذیرد.

در ادامه فرمانده سپاه سپیدان نیز با بیان اینکه ۱۳ آبان نشانگر همیشگی بودن مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: امسال با توجه به اتفاقات خاصی که در دنیا رخ‌داده به‌ویژه یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا برگزاری 13 آبان از اهمیت خاصی برخوردار است که باید تمام تلاش خود را در جهت برگزاری باشکوه این روز به‌کارگیریم.

روح‌الله رستمی افزود: با توجه به وعده سردار قاسم سلیمانی مبنی بر نابودی کامل داعش در دو ماه آینده و نیز وعده جشن پیروزی، دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این هدف محقق نشود.

وی سپاه را متعلق به همه مردم ایران دانست و افزود: رئیس‌جمهور آمریکا حق دارد که از دست مردم و سپاه ایران که جزئی از مردم است ناراحت باشد زیرا هر نقشه‌ای که کشیده، عملی نشده است.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در روز 13 آبان از ساعت 9 با تجمع در خیابان ترمینال شهر اردکان آغاز و راهپیمایان پس از طی کردن مسیر سه‌راه شهید امیری در مقابل مسجد جامع شهر اردکان تجمع کرده و با انجام مراسم ویژه این روز خاتمه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار