فرماندار عسلویه با بیان اینکه مهمترین هدف کانون‌های مساجد جذب جوانان است گفت: کانون‌های مساجد عسلویه به امکانات پیشرفته آموزشی مجهز می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 25 October 2017
عبدالله نادری ظهر امروز در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان عسلویه با تاکید بر نقش مهم مساجد در برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، سیاسی، مذهبی و دیگر عرصه‌ها اظهار داشت: از صدر اسلام محور تمام فعالیت‌ها از مسجد آغاز می‌شد که باید به این مهم در جامعه توجه جدی شود.

وی، مساجد را مبدأ تمام نهضت‌های تاریخ ملت ایران دانست و افزود: مسجد مبداء تمامی نهضت‌های بزرگ تاریخ ملت ایران و اقدامات موفق مردم ریشه در مساجد دارد.

نادری مهم‌ترین هدف کانون‌های مساجد را جذب جوانان و نهادینه سازی فرهنگ اصیل اسلامی در روح جامعه دانست و خاطرنشان کرد: منویات مقام معظم رهبری در تشکیل کانون‌های منسجم و نظام‌مند مساجد نقشه راهی است که می‌تواند عامل بازدارنده بسیاری از معضلات اجتماعی باشدو ما را به سوی داشتن جامعه‌ای سالم رهنمون سازد.

فرماندار عسلویه کیفیت بخشی به مقوله آموزش درمساجد را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: نگاه ما به آموزش باید نگاهی نرم افزاری و با هدف توسعه منابع انسانی باشد و با داشتن نیروهایی متخصص و معتقد می‌توان با هجمه‌ها و شبهات دشمنان دین و انقلاب مقابله کرد.

وی بر اهمیت انعکاس فعالیت‌ کانون‌های مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای تربیتی تاکید کرد و گفت: باید از ابزارهای نوین و کارآمد از جمله فضای مجازی برای شناساندن ارزش‌های دینی و مذهبی استفاده کرد و اقدامات خلاقانه انجام شده مورد تقدیر قرار گیرد

نادری بر لزوم استفاده از امکانات موجود در مساجد برای پیشبرد اهداف کلان تشکیل مساجد تاکید کرد و افزود: کمک به تقویت کانون‌های مساجد وظیفه شرعی همه ما است و باید هرکس با توجه به بضاعت خود پیگیر حل مشکلات مساجد باشد.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه مهمترین هدف کانون‌های مساجد جذب جوانان است گفت: کانون‌های مساجد عسلویه به امکانات پیشرفته آموزشی مجهز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار