مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان سمنان:
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان سمنان با بیان اینکه اظهارات زشت و وقیحانه ترامپ امری دور از ذهن نبود، گفت: دشمنی همیشگی آمریکا علیه ایران بدیهی است.
کد خبر: ۵۱۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 21 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حدادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اظهارات وقیحانه ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران اسلامی، بیان کرد: اظهارات زشت ، بی‌اساس و وقیحانه رئیس‌جمهوری آمریکا برای ملتی که تاریخ کشورش مملو از خصومت‌های مکرر آمریکا بوده چندان دور از ذهن نبوده است.

وی با بیان اینکه این دشمن منفور دشمنی خود را گاهی با نقاب تزویر و گاهی هم به‌طور شفاف نشان داده است، ادامه داد: با واضح و آشکارتر شدن خصومت آمریکا علیه ایران اسلامی و کنار رفتن نقاب از صورت این شیطان بزرگ، این امر دیگر حتی بر سلایق سیاسی غیرانقلابی نیز محرز و اثبات‌شده است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به موضع‌گیری‌ها و دشمنی همیشگی آمریکا علیه ایران بیان کرد: سیاست خصمانه آمریکا برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سیاست و رویکرد جدیدی نیست از گذشته متخاصم بوده و ادامه خواهد داشت.

حدادیان ادامه داد: تصور جامعه جهانی از سخنان تنش‌زا و یاوه گویانه ترامپ نسبت به ایران، نافرجام بوده و موجب آشکار شدن چهره خصمانه وی بیش از گذشته گشته است.

وی اظهار نظر رئیس‌جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران را ناشی از دلهره آمریکا از افزایش قدرت و تأثیرگذاری برنامه‌های نظامی و نیروهای پیشبرد قدس سپاه پاسداران در منطقه دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی اقتدار کشور و مردم را هدف گرفته‌‌اند این در حالیست که از ابتدای انقلاب تاکنون اقتدار انقلاب اسلامی از سوی نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و ارتش حفظ‌شده است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان سمنان با بیان اینکه اتهام به این نیروها اتهام به همه مردم ایران است ، ادامه داد: همه تروریست‌های دنیا و ازجمله داعش دست‌پرورده آمریکا هستند و این امری روشن است و نیاز به اثبات کردن ندارد.

حدادیان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در اقتدار و امنیت مردم و کشورمان ایران دارد، اضافه کرد: سپاه پاسداران در دل مردم ایران جای دارد و یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین نهادهای انقلابی کشور است.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران با سپاه همراه‌اند و سپاه را حافظ دستاوردهای انقلاب و تابع رهبر معظم انقلاب می‌دانند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه سپاه و ملت ایران پیوند ناگسستنی دارند، اضافه کرد: هرکسی مقابل سپاه موضع‌گیری کند، بی‌شک دشمن مردم ایران محسوب می‌شود و باخشم و نفرت ملت ایران رو‌به‌رو خواهد شد چراکه ملت، دولت و سپاه در کنار یکدیگر متحد مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

وی افزود: نباید اجازه داد تا دشمن به ملت ایران و نهادهای انقلاب اسلامی اتهام بی‌جا بزند و باید پاسخی محکم و قاطع به این سخنان وقیح داد.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان سمنان، ضمن تشریح جنایات آمریکایی‌ها در طول تاریخ، بیان کرد: در ادوار مختلف شاهد جنایات بسیاری از سوی این دولت استکباری و سردمداران همراه با این جنایتکار بوده‌ایم و سخنان سخیف سران این کشور چیزی جز افزایش نفرت ملت‌ها نسبت به این دولت‌ها را به دنبال نخواهد داشت.

حدادی تأکیدات مقام معظم رهبری درباره خوش‌بین نبودن مذاکره با آمریکا را نشانه بصیرت و آگاهی رهبر فرزانه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این بینش رهبری نشان از اشرافیت و آگاهی ایشان به سیاست‌های دشمن دارد.

وی با تأکید بر لزوم پیروی از فرامین رهبری، در دستور کار قرار دادن سیاست اقتصاد مقاومتی را بهترین راه برای محافظت و ناامید کردن دشمن از فشارهای احتمالی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار